Güncelleme Tarihi:
Alanında birçok ilk uygulamaya ev sahipliği yapan mağaza, öncelikle simülasyon amacıyla eski bir ayakkabı fabrikası içinde kurularak test edildi. İlk test aşamasından sonra Turkcell Kanyon’da hayata geçen yeni konsept ve müşteriye yönelik uygulamalar, Turkcell’in gelecek dönem Turkcell İletişim Merkezleri’ne yönelik planlarını da şekillendiriyor.
Turkcell Genel Müdür Yardımcısı Hulusi Acar, “TİM’ler ayda 22 milyon müşteri ziyareti alıyor ve araştırmalarımıza göre bu yoğunluğa rağmen müşterinin gözünde yüzde 95’lik hizmet kalitesiyle servis sunuyor. TİM’lerin %82’si ana cadde ve cadde üzerinde, %13’ü de alışveriş merkezlerinde yer alıyor. Perakende Ticaret Alanı analizlerine göre TİM’lerin %71’i en kolay ulaşılan, ticari hareketliliğin en yoğun olduğu yerlerde. Ayrıca, Turkcell’in hizmet standardını tek bir rehberde, “Turkcell Hizmet ve Satış Modeli” kitabında topladık. Bu rehber doğrultusunda tüm çalışanlarımızı eğittik. Yalnızca 2011’de bu konuda ve müşteri açısından fark yaratacak bir çok alanda çalışanlarımıza 395 bin saatlik eğitim verdik. Microsoft, LG, RIM, Nokia, NTT Docomo, Qualcomm, Nokia, Motorola, T-Mobile gibi dev şirketlerin globalde üst düzey yöneticileri mağazamızı ziyaret etti. Ayrıca Apple global iç toplantılarında göstermek üzere mağazamızda çekim yaptı” dedi.
Turkcell Kanyon Mağazası sade ve fonksiyonel bir biçimde tasarlandı. Müşterilerin teknolojik ihtiyaçlarını yüksek uzmanlıkla çözüme ulaştırabilecekleri, daha detaylı bilgiye daha kolay erişebilecekleri, Turkcell ürün - servisleri ve cihazlar hakkında aldıkları hizmeti en son teknolojiyle birleştirerek deneyimleyecekleri bir mekan olarak hayata geçirildi.
Teşhir edilen aksesuar ve alternatif ürünlerin yüzde 300’lük oranla büyüdüğü yeni mağazada, Türkiye’de alanında bir ilk olan “Tech Desk” bulunuyor. İleri düzeyde teknolojik çözüm ihtiyacı için yüksek uzmanlık desteği verilen alanda rehber aktarımı, yazılım ve uygulama yükleme, uygulama marketleri işlemleri, internet ve mobil modem ayarları gibi işlemler yapılabiliyor.