Güncelleme Tarihi:
Portföyünde ilaç, FMCG ve perakende sektöründen lider markalar olan ajans Paris’te perakende ve güzellik sektöründe iki marka ile anlaştı.
Ajans kurucusu ve kreatif direktörü olan Yasemin Ograli Yenisey, ‘Herkes bize neden Paris diye soruyor, aslında çok basit, content ağırlıklı bir ajans olarak dünyanın yaratıcı yönetmeni olan şehir Paris’ten daha iyi bir alternatif düşünebilir miydik?’
Fransızca’da -carré- diye bir terim var. Bu aslında kavramların ne kadar kategorize edilerek belirli alanlara sıkıştırıldığını anlatan da bir terim. Artık bu çerçevenin dışına çıkmak isteyen, farklı pazarları denemek isteyen markalar var.
Yapılan görsel çalışmalarda bizlere ait lekeler ve eskizler çok ilgilerini çekiyor. En büyük avantajlarımızdan birisi de zaman yönetimi. 2018 senesine kadar yapılanma ve konkur süreci devam edecek olan ajansın hedefi Türkiye’de üretim yaparak Fransız markalarını farklı pazarlara kazandırmak.