Instagram keşfete düşme taktikleri - Instagram'da keşfete düşüren ipuçları ve önerileri

Güncelleme Tarihi:

Instagram keşfete düşme taktikleri - Instagramda keşfete düşüren ipuçları ve önerileri
Oluşturulma Tarihi: Haziran 21, 2022 15:08

2022 yılının Şubat ayı verilerine göre dünya genelinde 1 milyar 100 milyona yakın kişi Instagram kullanıyor. Türkiye'de ise her iki kişiden birinin üye olduğu Instagam, dünyanın en popüler sosyal paylaşım siteleri listesinde birinci sırada yer alıyor. Sitenin popülaritesinden faydalanmak ve daha fazla takipçiye ulaşmanın birçok yöntemi var. O yöntemlerden biri de Keşfet'e düşmek. Instagram'da Keşfet'e düşüren ipuçlarını sizler için derledik.

Haberin Devamı

Instagram'da popüler olmak isteyenler birçok detaya dikkat etmeli. Bunların başında profil resmi ve biyografi yazısı geliyor. Profilde başka birine ait fotoğrafların yerine hesabın sahibine ait bir fotoğraf olmalı. Bunun dışında bio kısmında da standart ve klişe şeyler yerine, eğlenceli, komik ve orijinal yazılara yer verilmeli.

 Instagram Keşfet'e Düşüren İpuçları ve Önerileri

 1- Tek tip paylaşımlardan uzak durulmalı:

 Sadece kendini ya da gittiği yerleri çekip paylaşanların hesabı istenildiği kadar etkileşim almıyor. Bunun en büyük nedeni Instagram'ın kocaman bir dünya olması ve binlerce alternatife ev sahipliği yapması. Bu nedenle mümkün olduğunca farklı ve sıra dışı şeylere yönelmeli, her zaman ''yapılmamış'' olanı ''ilk yapan'' olmak için renkli paylaşımlar yapmaya özen gösterilmeli.

 2- Etiket:

Haberin Devamı

 Hem sayfada hem de hikayede paylaşılan içeriklere mutlaka etiket eklenmeli. Bu etiketlerin de paylaşılan görsel ya da videoyla alakalı olmasına dikkat edilmeli.

 3- Gündemi takip etmeli:

 Artık birçok kişi, gündemi sosyal medya hesaplarından takip ediyor. Bu nedenle sansasyon yaratan ve magazinel değeri olan gündem konularına gönderme yapılmalı, sık sık gündeme dair paylaşımlar yapmalı. Bu, hem takipçi sayınızın artmanıza hem de Keşfet'e düşmenize yardımcı olacak en etkili yöntemlerden biri.

 4- Takipçiye Göre Paylaşım:

 Sadece markaların değil internet kullanıcılarının da bir hedef kitlesi vardır. Örneğin daha çok Z kuşağı tarafından takip edilen bir kişi, onların beğenilerine ve ilgi alanlarına yönelik paylaşımlar yapmalı. Paylaşım yaparken takipçilerin yaş ortalaması ve cinsiyeti de göz önünde bulundurulmalı.

 5- Aktf Kullanım:

 Her gün ne kadar az olursa olsun mutlaka Instagram'a girmeye özen gösterin Instagram'da fazla vakit geçirmek, Keşfet'e düşme ihtimalini büyük oranda artırıyor.

BAKMADAN GEÇME!