Güncelleme Tarihi:
Türkiye’de çağrı merkezi sektörünün referans noktası olan Çağrı Merkezleri Derneği, sektördeki hizmet standartlarının iyileştirilmesi için faaliyetlerini sürdürüyor. Dernek, uluslararası geçerliliğe sahip ve çağrı merkezi hizmeti sunan firmalar için özel hazırlanmış bir içeriği olan ISO 18295-1 Müşteri İletişim Merkezi Standardı’nı tüm sektörde yaygınlaştırmaya çalışıyor. Denetim ve belgelendirme sürecini ise iş birliği yaptığı Bureau Veritas firmasıyla birlikte yürütüyor.
Daha önce sadece Avrupa Normu (EN) olarak kabul gören standardın uluslararası nitelik kazanmasının (ISO) ardından, Çağrı Merkezleri Derneği’ne ilk başvuruyu Vestel Çağrı Merkezi yaptı.Müşteri iletişim merkezlerine ilişkin tüm süreçlerin denetlendiği bu süreci başarıyla tamamlayan Vestel Çağrı Merkezi, 25 Nisan 2021 tarihine kadar geçerliliğini koruyacak olan ISO 18295-1 Müşteri İletişim Merkezleri Standardı’nı Çağrı Merkezleri Derneği’nden alan ilk firma oldu.
Vestel Ticaret A.Ş.’nin Manisa’daki merkezinde düzenlenen törende, Vestel Müşteri Hizmetleri Genel Müdürü A. Tarkan Tekcan, belgeyi Çağrı Merkezleri Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Rengin Ağılönü’ den teslim aldı.