Huawei Deneyim Mağazası, ilk iki günde 4 milyon TL ciroyu aştı

Güncelleme Tarihi:

Huawei Deneyim Mağazası, ilk iki günde 4 milyon TL ciroyu aştı
Oluşturulma Tarihi: Nisan 09, 2019 07:05

Huawei’nin 6 Nisan'da açılan Türkiye’deki ikinci deneyim mağazası, ilk iki günde 4 milyon TL’nin üzerinde ciro elde etti.

Haberin Devamı

Şirketten yapılan açıklamaya göre, Huawei’nin İstanbul İstinyePark’ta açılan Türkiye’deki ikinci deneyim mağazası yoğun ilgi görüyor. 6 Nisan'da açılan Huawei Deneyim Mağazası, ilk hafta sonunda 6 bin 500 kişi tarafından ziyaret edildi. Bu iki günlük süreçte deneyim mağazasında satılan tüm Huawei ürünlerinden 4 milyon TL’nin üzerinde ciroya ulaşıldı. 

Huawe Deneyim Mağazası içerisinde bulunan deneyim alanları, kullanıcıların Huawei akıllı telefonlarının performanslarını kendi telefonları ile karşılaştırmalarına da olanak sağlıyor. Düşük ışık, geniş açı ve portre fotoğrafların çekilmesi için özel olarak tasarlanan alanlar, teknoloji meraklılarını mağaza içerisinde bir fotoğrafçılık yolculuğuna çıkarıyor. 

Tüketiciler mağazada akıllı telefon ve dizüstü bilgisayarların yanı sıra akıllı saatleri, bileklikleri, cep telefonu aksesuarlarını, bluetooth hoparlörleri ve daha birçok Huawei ürününü deneyimleyebiliyor.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!