Güncelleme Tarihi:
WPP ve pazar araştırma şirketi Kantar Millward Brown tarafından ortaklaşa hazırlanan ve marka değerlerinin kapsamlı bir şekilde araştırıldığı listede Huawei, 20.388 milyar dolara yükselen marka değeri sayesinde listenin 49. sırasına yerleşti.
Marka bilinirliğini FC Barselonalı ünlü futbolcu Lionel Messi’nin marka elçiliği ve Hollywood yıldızları Henry Cavill ve Scarlett’i Johansson gibi uluslararası yıldızlarla yaptığı işbirlikleri ile geliştiren Huawei, dünya çapında hedef kitlelerin dikkatini çekti Teknoloji alanında yenilik ve AR-GE çalışmalarını ürünlerine yansıtan marka, bunların yanı sıra tasarım, sanat ve kültürel unsurlara verdiği önem ile marka mesajını tüm dünyadaki tüketicilerine iletti.
İnovasyona verdiği önemle sürdürdüğü pazarlama stratejileri Huawei’nin marka etkisini arttırmasını ve marka değerinin yükselmesini sağladı. Özellikle Avrupa pazarında büyük bir sıçrama yaşayan Huawei akıllı telefonları, Kuzeydoğu Avrupa’da % 15 ve Batı Avrupa'da % 10’luk bir pazar payına ulaşmış oldu.