Güncelleme Tarihi:
Hepsiburada, kurulduğundan beri en fazla ziyaretçiye, ziyaret ve işlem sayısına Efsane Cuma’da ulaştı. Ortalama bir günde 3,2 milyon ürün görüntülenen platformda bu sayı Cuma günü 3,6 kat artarak 11,6 milyon olarak gerçekleşti.
Hepsiburada’nın 2016’daki ortalama günlük ziyaret trafiği ile karşılaştırıldığında Cuma günkü ziyaret sayısı desktop ve laptoplarda %154 artarken, mobilden erişimde bu artış daha da fazla, %218 oldu.
Dakikada 350 ürün satın alındı
Dev indirim şenliği boyunca 24 saatte yaklaşık yarım milyon adet ürün satılırken hepsiburada’nın kayıtlı müşterilerinin13 bini ilk online alışverişlerini Efsane Cuma gününde yaptı. 24 Kasım perşembeyi cumaya bağlayan geceyarısı başlayan Efsane Cuma’da hepsiburada müşterilerinin beşte biri siparişlerini kampanyanın bitimine son iki saat kala verdi.
Efsane Cuma’nın kategori bazında satış şampiyonu 23 bin siparişle sağlık güzellik kategorisi ürünleri olurken ikinci en çok satılan ürün grubu 15 bin siparişle temel tüketim malzemeleri oldu. Ancak harcama miktarlarına bakıldığında tüketiciler en çok ilgiyi cep telefonu, telefon aksesuarları, bilgisayar ve ev elektroniği ürünlerine gösterdi.
Efsane Cuma günü boyunca hepsiburada’ya en fazla sayıda müşteri en fazla sayıda siparişi doğal olarak İstanbul’dan vermiş olsa da, sipariş gelirleri müşteri sayısına oranlandığında ortalama ciroda ilk üçe giren iller sırasıyla Kayseri, Yozgat ve Diyarbakır oldu. İstanbul bu sıralamada sekizinci sırada yer aldı.