Hedefi TV pazarında yüzde 50 büyümek

Güncelleme Tarihi:

Hedefi TV pazarında yüzde 50 büyümek
Oluşturulma Tarihi: Nisan 30, 2018 12:12

Philips TV; 2018’de Türkiye’de pazar payında yüzde 50 büyüme hedeflediğini açıkladı.

Haberin Devamı

Philips TV’nin Antalya’da düzenlediği yıllık değerlendirme toplantısına  Philips TV Türkiye Ofisi ve tüm saha satış ekibinin yanı sıra, distribütörler de katıldı. Geliştirilen teknolojisi ve tasarımın esas alınarak oluşturulduğu yeni modellerin tanıtımı, eğitimler ve iş ortaklarıyla gerçekleştirilen söyleşilerle geçen kick-off toplantısında; Philips TV’nin 2018 hedefinin yüzde 50 oranında büyüme olduğu açıklandı.

Philips TV Türkiye Genel Müdürü Ünal Masalcı, kick-off toplantısında mevcut satışları artırmak için ülke ekonomisine katkıda bulunacak farklı yöntemler geliştirdiklerine değindi. Masalcı, yüzde 50 büyüme hedefine dikkat çeken konuşmasında “Philips TV olarak 2017’yi büyüyerek kapattık. Şimdi, 2018’de gelişen teknolojisi ve tasarımın esas alınarak oluşturulduğu yeni modellerimizle Pazar payını artırarak yüzde 50 büyüme hedefliyoruz. Bunu yaparken de ülkemizin yararını esas alarak üretimin büyük bir kısmını yerli üretime kaydırmaya odaklandık” dedi. 2018 yılında gelişmelerin devam edeceğini ifade eden Philips TV Türkiye Genel Müdürü, “Bir sonraki hedefimiz ülkemizde üretilen ürünlerde ihracat adımı olacak. Bunun için çok çalışıyoruz” diye konuştu.  

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!