Fallout 4 özüne dönüyor

Güncelleme Tarihi:

Fallout 4 özüne dönüyor
Oluşturulma Tarihi: Aralık 10, 2015 09:24

1997 yılında Interplay çatısı altındaki Black Isle Studios tarafından geliştirilen ilk Fallout oyunu zamanı için bile teknik anlamda göz doldurucu olmamasına rağmen muhteşem senaryosu, diyalogları ve savaş sistemiyle çığır açmış, hemen peşinden gelen Fallout 2 ve ara oyun olarak piyasaya sürülen Fallout Tactics ile de çizgisini ve kalitesini korumayı başarmıştı.

Haberin Devamı

Önce oyunun yapımcısı Black Isle'ın, daha sonra da Interplay'in sahneden çekilmesiyle beraber artık sona erdiğini düşündüğümüz serinin hakları The Elder Scrolls serisi ile ünlenen Bethesda tarafından satın alınmış ve hemen ardından da Fallout 3 duyurulmuştu. Fakat bu defa önemli bir değişiklikle beraber. Oyunun alışıldık ve sevilen izometrik kameralı oynanışı yerini açık dünya modeline ve birinci kişi (FPS) kamerasına bırakmıştı. Haliyle kıyamet koptu elbette, sonraları Bethesda bu işin hakkından gelmeyi başardıysa da oyun tutkunları Fallout 3 piyasaya çıkana dek oyuna şüphe ile yaklaştılar.

Fallout: New Vegas ve Fallout 4'ün de zamana uygun olarak kullandığı FPS kamerası halen türün bazı tutkunlarını memnun edebilmiş değil. Özellikle serinin son oyununda Sniper tüfeğini elinize aldığınızda oyunun sevilen savaş sistemi VATS'ın hiç bir öneminin kalmaması ciddi bir sıkıntı olarak göze çarpıyor. Bir Reddit kullanıcısı da oyun Black Isle tarafından geliştirilmiş olsa nasıl olurdu sorusuna yanıt aramış ve çareyi oyunun kamera açıları ile oynamakta bulmuş.

Haberin Devamı

Henüz indirilebilir halde olmayan bu modun görüntülerini haber içinde görebilirsiniz, sizce de muhteşem gözükmüyor mu?

 

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!