Güncelleme Tarihi:
Facebook'un kurucusu ve CEO'su Mark Zuckerberg yeni bir projenin detaylarını aktardı.
Yeniden tasarlanan Facebook platformu Graph ile kullanıcıların "daha kişisel bir tecrübe" yaşaması hedefleniyor.
ÖrneÄŸin kullanıcı Pandora hizmeti üzerinde bir grubu beÄŸenirse, daha sonra o bilgi ziyaret edilen bir konser bilgileri sitesinde de kullanılacak. Kullanıcıya, beÄŸendiÄŸi grubun konseri varsa bu ekrana getirilecek veÂhaber verilecek.
Aslında bu pek çok internet hizmetinin hedeflediği bir özellik. Kullanıcıların kişisel tercihlerini öğrenmek, ilgili bilgi ve reklam sunarak hedefe daha iyi ulaşmak. Facebook'un önemli bir avantajı ise yüzmilyonlarca kullanıcının kişisel bilgilerine , paylaşımlarına ve neleri sevdiğine dair dev bir bilgi arşivi olması.
Facebook, kullanıcıların internete girişteki tek kullanıcı hesabı ve online kimliği olma yolunda çalışmalarını sürdürüyor.