Güncelleme Tarihi:
Dünyada e-ticaret sektörü her geçen gün hızla büyümeye devam ediyor. Teknolojinin hayatımızda büyük yer edinmesiyle birlikte internette yapılan alışveriş, Türkiye’de faaliyet gösteren perakendeciler ve e-ticaret şirketleri için büyük önem arz ediyor. Teknolojide yaşanan büyük gelişmeler ve tüketicilerin değişen alışveriş alışkanlıklarına karşılık geleneksel perakendecilerin ve pek çok sektörden şirketin e-ticaret sektörüne yönelik yatırımları artıyor.
Dünya ekonomisinin önemli güçlerinden biri olan e-ticaret, şirketler için her geçen gün önemini artırmaya devam ediyor.200 farklı şirket ve 600’e yakın katılımcı ile e-ticaret sektörünün nabzı 20 Şubat Çarşamba günü Raffles İstanbul’da gerçekleştirilecek Webrazzi E-Ticaret 2019 etkinliğinde atacak.
“Webrazzi E-Ticaret 2019”, sadece Türkiye’deki değil küresel çaptaki tüm e-ticaret temsilcilerini ve bu sektöre yön veren büyük oyuncuları bir araya getirirken, ülkemiz perakende sektörünün dijitalleşmesi ile birlikte e-ticaret sektörünün gelecek beklentileri masaya yatırılacak.
Bu gündemin haricinde konferansın en dikkat çekici salonu e-ihracat olacak. Ülkemizden yurt dışına satış yapan başarılı markalarla birlikte altyapı sağlayıcılar tüm gün tecrübelerini aktaracak.
Webrazzi E-ticaret 2019’un gündemi oldukça yoğun geçecek. Konuşulacak konular arasında geleceğin tüketicisi, yeni nesil perakende deneyimleri, fiziksel perakendenin dönüşümü, geleneksel perakendecilerin dijital rekabeti, global büyüme stratejileri ve e-ticarette lojistik sektörünün yeri önemli başlıklar arasında yer alıyor.