Güncelleme Tarihi:
Ürün ve müşteri davranışı şifreleri alanındaki çalışmalarıyla tüm dünyada büyük ün kazanan Dr. G. Clotaire Rapaille, Turkcell’in konuğu olarak Türkiye’ye geldi. Birçok ünlü markaya danışmanlık yapan ve yerel kültürel kodları çözümleyerek çarpıcı sonuçlara ulaşan Dr. Rapaille, Turkcell’in düzenlediği konferansta deneyimlerini paylaştı.
Dr. Rapaille, Turkcell’in müşteri odaklılığı konusunda mükemmeliyete ulaşma çalışmalarına katkıda bulunmak üzere çalışmalar yürütüyor.
Dr. Clotaire Rapaille, 27 Eylül Salı günü Turkcell kurumsal müşterilerinin ve akademisyenlerin katıldığı bir konferansta kültürel bilinçaltının müşteri davranışlarına etkisi üzerine konuştu. Yürüttüğü “kültür kodu keşfi” çalışmalarıyla tüketici motivasyonlarına ilişkin çarpıcı bulgulara ulaşan Dr. Rapaille, konuşmasında daha önce çok sayıda büyük marka için gerçekleştirdiği çalışmalarından ve kendi deneyimlerinden örnekler verdi.
“Dr. Rapaille ile müşteri memnuniyeti standartlarında çıtayı yükselteceğiz.”
Turkcell Genel Müdür Yardımcısı Emre Sayın, Dr. Rapaille’in çalışmalarını büyük bir ilgiyle izlediklerini belirterek şunları söyledi: “Turkcell olarak, müşterilerimizi tanımak, tüm ürün, servislerimizi ve vereceğimiz hizmeti onların ihtiyaç, talep ve beklentilerine uygun olarak şekillendirmek konusunda sürekli çalışma içindeyiz. Müşteri memnuniyetinde uzun süredir birçok alanda farklı çalışmalar yapıyoruz. Dr. Rapaille ile gerçekleştirdiğimiz bu yeni çalışma da bu çalışmalarınen önemlilerinden biri.”