Dijital nesil internetle büyüyor

Güncelleme Tarihi:

Dijital nesil internetle büyüyor
Oluşturulma Tarihi: Ocak 31, 2011 14:05

Türkiye’nin ilk çocuk ve gençlik portalı www.tipeez.com, Online Kids Marketing Konferansı düzenliyor.

Online Kids Marketing konusunda uluslararası isimleri buluşturan konferans, başarılı bir çocuk markası yaratmak konusunda internetin önemine dikkat çekecek.
 
Konferansın sonunda on bine yakın Tipeez üyesinin katılımıyla gerçekleştirilen; çocukların, çocuk markaları ile ilgili algı ve davranışlarını ölçen kapsamlı araştırmanın sonuçları paylaşılacak.
 
600 bine yakın üyesiyle Türkiye’de internet kullanan her 4 çocuktan 1’nin üye olduğu www.tipeez.com  öncülüğünde düzenlenen Online Kids Marketing Konferansı, 18 Şubat Cuma günü Swissotel The Bosphorus’ta gerçekleştirilecek. Online Kids Marketing’in uzmanlarının bir araya geleceği konferansta dijital nesle ulaşmada internetin gücü dünyadan örneklerle aktarılacak.
 
Konferans, Tipeez.com Genel Müdürü Haymi Behar’ın “Türkiye’de Dijital Neslin Online Davranışları” başlıklı konuşmasıyla açılacak. Behar’ın ardından dünya çapında ses getiren sosyal medya projeleri ile tanınan Publicis’in CEO’su Enon Landenberg “Dijital Medya ile Geniş Kitlelere Ulaşmak” konusunda deneyimlerini aktaracak. Pepsico Rusya Cheetos Marka Müdürü Daria Demshina “Online Kampanyalarla Çocuklara Markanızı Sevdirin” başlığında konuşarak Cheetos’un Rusya’daki başarı öyküsünü anlatacak.
 
Konferansın ikinci yarısında “Dijital Nesle Başarılı Bir Çocuk Markası Nasıl Yaratılır?” konusu bir panelle ele alınacak. Panel yöneticiliğini OMD Dijital Başkanı ve IAB Avrupa Mobile Komitesi Üyesi Oya Yaşayan üstlenecek. Panelde Tweegee Holdings  CEO’su Shay Bloch “Başarılı Bir Online Çocuk Topluluğu Yaratmak” konusunda deneyimlerini paylaşacak. Diğer panelistler ise Publicis CEO’su Enon Landenberg, Medyanet Reklam Satış Grup Koordinatörü Ayşe Banu Barbarosoğlu, Act2 Connect’ten Victor Kuzu ve Cartoon Network Pazarlama Direktörü Yöntem İnanç olacak.
 
Konferansın sonunda ise Tipeez.com üyeleri arasından, on bine yakın çocuğun katılımı ile gerçekleştirilen, çocuk markaları ile ilgili algı ve davranışları ölçen kapsamlı araştırmanın sonuçları paylaşılacak.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!