Güncelleme Tarihi:
Uluslararası Dijital Signage Federasyonu tarafından Las Vegas'ta düzenlenen, sektörün prestijli dijital signage ve interaktif teknoloji fuarı Digital Signage Expo (DSE)'de ödüller sahiplerini buldu. Marka İletişimi, Reklam ve Deneyim Tasarımı alanlarında hizmet veren Dreambox (İstanbul) DSE'den 3 ödülle döndü.
30'un üzerinde ülkeden BMW, Adidas, AT&T gibi önemli markalara ait 100'ün üzerinde projenin katıldığı DSE ödüllerinde Dreambox, Samsung Smart TV projesiyle altın APEX ve Content (İçerik) ödüllerini aldı. Bu ödüllerle birlikte, son 5 yılda aldığı uluslararası ödül sayısı 18'e ulaşan Dreambox, global çapta önemli bir başarı elde etti.
Dreambox, yarışmanın Event Venue (Etkinlik Alanı) kategorisinde Esma Sultan Yalısı'nda düzenlenen Samsung Smart TV lansmanına Cheil Worldwide Türkiye için hazırladığı 4D Video Mapping projesiyle altın APEX ödülüne layık görüldü. "Akıllı TV" fikrinden yola çıkan projede, davetlilerin mekana adım attıkları andan itibaren Smart TV dünyasına girdikleri bir ortam yaratılmıştı.
Dreambox aynı projeyle ayrıca, içerik dalında da Content gümüş ödülünü aldı. Projeleri içeriğin yaratıcılığı, bitmiş işin kalitesi, hedefleri gerçekleştirmedeki başarısı bakımından değerlendiren jüriyi, sahnenin tıpkı Smart TV gibi, hareket ve sesleri algılayarak tepki veren canlı bir organizma olarak tasarlanması etkiledi. Dreambox ekibi, karmaşık bir mapping türü olan 4D tekniğini kullanarak dekorda bulunan farklı boyutlardaki küplerin her bir yüzeyine yansıtılacak görüntü içeriğini özel olarak 6 farklı açı için ayrı ayrı hazırladı. Mimari ögeler üzerine yansıtılarak giydirilen hareketli görüntülerin diğer duyulara da hitap eden unsurlarla zenginleştirilmesiyle ortaya çıkan bu 4 boyutlu mapping tekniği, daha sonra ışık koreografisi ve surround sound sistemine entegre edildi.
Dijital signage dünyasının Oskarı olarak bilinen DSE'de ödülleri alan Dreambox kurucu ortağı ve Yaratıcı Yönetmen Çağrı Öztoksoy, "Yaratıcılıkta evrensel, kalitede uluslararası standartlarda iş üretmeye çalışıyoruz. Türkiye son yıllarda know-how satın alan değil, know-how üreten bir ülke konumuna geldi" dedi.