Güncelleme Tarihi:
Dell, zengin ürün yelpazesindeki tüm ürünlerini Türkiye’deki 15 mağazası ile dünya markalarını müşterilerine sunan elektronik ürün mağazalar zinciri Media Markt’ın Türkiye’nin 7 ilindeki tüm mağazalarında satışa sundu.
Son bir yılda yeniden yapılanma süreci dahilinde dağıtım kanalları ile KOBI ve SOHO’ya giden kanallarını hızla genişleten Dell, perakende sektöründe de hem ürün gamı, hem de iş ortaklıkları konusunda gelişme gösteriyor. Öğrenciler, aileler ve çalışan kesim başta olmak üzere her tür tüketici grubuna özel olarak geliştirilen Dell tüketici ürünleri, diğer ülkelerle aynı anda Türkiye’deki müşterilerle buluşuyor. Dell, satış ağını daha fazla yaygınlaştırarak tüketiciye daha etkin bir şekilde ulaşmayı hedefliyor.
Dell Tüketiciden Sorumlu Ülke Lideri Gülfem Çakmakçı anlaşma ile ilgili olarak yaptığı açıklamada; “Dell, tüketici deneyimlerinden ve ihtiyaçlarından yola çıkarak tasarladığı ürünlerini Türkiye’de perakende zincirleri aracılığıyla tüketici ile buluşturuyor. Tüm dünyada 580 mağazası ile hizmet veren Media Markt ile 2010 ilk çeyreğinde başlattığımız işbirliğimizin, firma hedeflerimize ve markamıza büyük değer katacağına inanıyoruz. Bu işbirliği çerçevesinde, farklı tüketici segmentine yönelik ürün çeşitlerimizi Media Markt mağazalarında Dell servis garantisi ile tüketicimiz ile buluşturmayı amaçlıyoruz.”
Media Markt ve Saturn mağazaları Türkiye CEO’su Nuri Topatan işbirliğine ilişkin, “Media Markt olarak nihai amacımız; müşterilerimize, tek bir çatı altında dünya markalarının en bol ürün seçeneğini, en kaliteli hizmet ve en düşük fiyatlarla sunabilmektir. Bu amaç doğrultusunda Türkiye’de de sağlam adımlarla ilerlerken, Dell ile yaptığımız bu ortak çalışma ile tamamlayıcı bir adım atmış oluyoruz. Tüketiciye sunduğumuz her ürünün kaliteli olmasına ve tüketici deneyimine özen göstermemiz sonucunda, bu işbirliğinin verimli sonuçlar vereceği inancındayım” dedi.
Dell “Yerinde Destek Hizmeti” ile kusursuz bir servis sağlıyor
Dell’in müşteri memnuniyetini arttırmaya yönelik, müşterilerinin mağazaya geri gelmeden teknik destek alabilmesi için geliştirdiği “Yerinde Destek Hizmeti” Türkiye’deki bütün illerde uygulanıyor. “Yerinde Destek Hizmeti” kapsamında Dell ürünlerinin onarımı, müşterinin ofisinde ya da evinde gerçekleştiriliyor. Arızanın telefon yoluyla tespit edilmesi ve müşteri adresinde yalnızca parça değişimi yapılması çözüm sürecini hızlandırıyor. Dell ürünlerinin yedek parça stoğu Türkiye’de bulunduğundan, parça bulunamama riski ise oldukça düşük... “Yerinde Destek Hizmeti”nin her aşaması Dell tarafından kontrol ediliyor ve yapılan işlem sonucu herhangi bir ücret talep edilmiyor.