Güncelleme Tarihi:
Web tarayıcısı üreticileri, daha fazla kullanıcıya ulaşabilmek için var güçleriyle çalışıyorlar. Bunun nedeni, tarayıcılar her ne kadar ücretsiz olarak sunulsa da, ucunda büyük miktarda paralar olması. Google, Firefox'un varsayılan arama motoru olmak ve tarayıcıyı desteklemek için Mozilla'ya yüzlerce milyon dolar ödemede bulunuyor. Microsoft ise Bing arama motorunu ayakta tutmak için Internet Explorer'ı kullanıyor.
Web tarayıcınızda arama yaptığınızda reklam paraları, ya Google'a, ya da Microsoft'a gidiyor. Bu yüzden bir web tarayıcısının varsayılan arama motoru olmak, firmalar için büyük bir önem taşıyor. Peki Ağustos ayı itibariyle web tarayıcıları arasındaki kullanım oranları ne durumda?
Net Applications'ın rakamlarına göre Internet Explorer (tüm sürümleri), Temmuz ayında pazar payını yükseltmeyi başardı ve Chrome, yüzde 20'nin altına düştü. Verilere göre Firefox da birkaç yeni kullanıcı kazanmış görünüyor. Detaylar için yukarıdaki grafiğe göz atabilirsiniz.
19 PRATİK WEB TARAYICISI HACK'İ