Güncelleme Tarihi:
2009 yılında, daralan PC pazarına rağmen yılı yüzde 26,5’lık bir büyüme ile kapayan ve retail pazar payını yüzde 17,6’ya çıkaran Casper, 14–17 Nisan 2010 tarihinde Dubai’de düzenlenen Intel Solution Summit 2010’da “Türkiye Perakende Pazarının En Büyük Pazar Payına Sahip Firması” ödülünü aldı.
GFK Araştırma Şirketi’nin gerçekleştirdiği 2009 yılı panel araştırmasına göre yüzde 17,6 lık pazar payı ile Türkiye’deki perakende pazarında en büyük paya sahip bilgisayar firması olması nedeniyle bu ödüle layık görülen Casper, geçen yıl düzenlenen Intel Solution Summit 2009’da da “Türkiye Retail Pazarının 1 numaralı notebook ve masaüstü bilgisayar üreticisi” ödülüne layık görülmüştü.
“2010 yılında hedefimiz 500 bin adet bilgisayar satmak”
EMEA (Avrupa, Orta Doğu ve Afrika) Bölgesi’ndeki Intel iş ortaklarının yer aldığı Intel Solution Summit (ISS) 2010’da ödülü, Steve Dallman’ın elinden alan Casper Pazarlama Direktörü Feray Karaman şunları söyledi; “Öncelikle bu anlamlı ödül için değerli iş ortağımız Intel’e teşekkür ederiz. Türkiye PC pazarı, büyüme potansiyeli yüksek olan önemli bir pazar. Biz de bu pazarın en önemli oyuncularından biri olarak, koşullar ne olursa olsun tüketicilerimize en son teknolojileri dünya ile aynı anda sunmak ve Türkiye PC pazarını büyütmek için çalışıyoruz. 2009 yılında özellikle notebook pazarında yaptığımız ürün ve teknoloji yatırımlarımız neticesinde, hedeflediğimiz büyümeyi gerçekleştirdik. 2010 yılında yine notebook pazarında yatırımlarımıza ve ürün yelpazemizi genişletmeye devam ediyoruz. Bu yılki satış hedefimiz, 440 bin adet Casper, 60 bin aidata olmak üzere toplam 500 bin adet bilgisayar satışı gerçekleştirerek pazar payımızı daha da arttırmak”