Güncelleme Tarihi:
Oyunseverlerin başından kalkamadığı popüler oyun Candy Crush’ta oyunseverlerin azımsanmayacak bir kısmı oyunun bölümlerinin fazlasıyla zor olduğunu düşünüyor ve bu konuda şirkete eleştirilerde bulunuyor. Ancak Knutsson konuyla ilgili yaptığı açıklamada gittikçe zorlaşan bir oyun tasarlamadıklarını; çünkü böyle bir şeyin oyunseverleri oyundan kaçıracağını düşündüklerini belirtti.
HAKKINIZ BİTSİN Kİ OYUNUN SÜREKLİLİĞİ OLSUN
Oyunun zorluk seviyesini kademe kademe artırmak yerine bazı algoritmaların da yardımıyla karışık olarak bölümlere dağıtıldığına dikkat çeken Knutsson, oyun hakkının bitip diğer Facebook kullanıcılarından ‘kalp’ yani hak talep edilmesinin oyunun sürekliliği için son derece önemli olduğunu vurguladı. Knutsson’a göre oyunda hakların bitmesiyle oyunseverler otomatik olarak oyunu bırakmak zorunda kalıyor. Kısa süreli de olsa oyuna ara veren kullanıcı da böylece oyundan bıkmamış oluyor ve tekrar oyuna dönme şansı artıyor.
BİRÇOK KİŞİ HİÇ PARA VERMEDEN OYUNUN SONUNA ULAŞMAYI BAŞARDI
Oyunun son seviyelerine gelenlerin çok büyük bir bölümünün hiç para harcamadan geldiklerinin altını çizen Knutsson, kullanıcılara para harcatmak gibi bir dertlerinin olmadığını vurgularken, geçilemez bir bölüm tasarlamadıklarını ve kullanıcıyı para verme durumunda bırakmadıklarını dile getirdi.
King’in en popüler oyunu olan Candy Crush 2012 yılında kullanıcılara sunuldu ve bugüne kadar 500 milyon kez bilgisayarlara indi. King’in verilerine göre 2012’den bu yana Candy Crush tam 150 milyar kez oynandı.