Çağrı Merkezleri Derneği’nin başına geçti

Güncelleme Tarihi:

Çağrı Merkezleri Derneği’nin başına geçti
Oluşturulma Tarihi: Şubat 15, 2019 12:33

Çağrı Merkezleri Derneği, gerçekleştirdiği Olağan Genel Kurul Toplantısında yeni dönemde görev yapacak Yönetim Kurulu Başkanı ile birlikte Yönetim Kurulu ve Denetim Kurulu Üyelerini de belirlendi.

Haberin Devamı

Türkiye çağrı merkezi sektörünün en önemli organizasyonu olan ve sektöre yön veren Çağrı Merkezleri Derneği’nin, 12 Şubat 2019 tarihinde gerçekleştirdiği Olağan Genel Kurul Toplantısı’nda yeterli çoğunluk sağlandı ve Dernek organlarının belirlenmesi için seçim yapıldı.  Seçim sonucunda, Erişim Müşteri Hizmetleri Genel Müdürü Rengin Ağılönü, oy birliği ile Yönetim Kurulu Başkanı olarak seçildi.

Rengin Ağılönü kimdir? 

1967 Ankara doğumlu olan Rengin Ağılönü, 1990 yılında Orta Doğu Teknik Üniversitesi İstatistik Bölümünden mezun oldu. Aynı sene İş Bankası’nda Organizasyon Müdürlüğü’nde Uzman Yardımcısı olarak iş hayatına başladı. İş Analizi, İş Basitleştirme, Kadro Hesaplama, Verimlilik Analizleri konularında çalışmalar yaptı. Organizasyon Müdürlüğünde çeşitli kademelerde yönetici olarak görev yaptıktan sonra 2006- 2010 arasında Değişim Yönetimi Başkanlığında; organizasyon-süreç-insan kaynakları ve teknoloji değişimlerini kapsayan Müşteri Odaklı Dönüşüm Programının tasarım ve uygulamalarında görev aldı. 2010 yılında; Çağrı Merkezi, Müşteri Talep ve Şikâyet Yönetimi, Bankamatik Operasyonları gibi fonksiyonları içeren ADK Operasyonları Bölümü Müdürlüğüne atandı. Ağılönü, 2012 yılından bu yana Erişim Müşteri Hizmetleri A.Ş. Genel Müdürü olarak görev yapıyor.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!