Güncelleme Tarihi:
Konferans programının açılışını Kişisel Verileri Koruma Kurumu 2. Başkanı Cabir Bilirgen yaptı ve kişisel verilerin korunmasına ilişkin kritik gördüğü konularda katılımcıları bilgilendirdi. Webhelp Türkiye'nin sponsor olduğu zirvede, insan faktörünün öneminin altı çizen Çağrı Merkezleri Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Metin Tarakçı; “Dijitalleşme ile birlikte markalar için müşteri memnuniyetinin önemi daha da arttı. Sosyal medya gibi yeni pek çok kanaldan müşteri hizmetleri sunabilen çağrı merkezleri de bu nedenle daha kritik bir konuma geldi. Günümüzde markaların başarısı, müşteri memnuniyetini sürdürülebilir kılmalarına bağlı ve bu noktada da çağrı merkezleri artık çok daha güçlü bir rol üstleniyor. Teknoloji hızla gelişip değişirken insanların bilgi alma ihtiyaçları değişmiyor. Markaların bu nedenle insanı merkezlerine alan stratejiler belirlemeleri, önce çalışan memnuniyeti sonra müşteri memnuniyeti anlayışını sahiplenmeleri gerekiyor” dedi.
Programın devamında Bilgi Üniversitesi Öğretim Üyesi, Stratejist ve İletişimci Haluk Sicimoğlu ise insan odaklı iletişimin önemine değinen bir konuşma yaparken, ‘Dijital Dönüşüm Deneyimi’ başlıklı konuşmasıyla TATA Communications Türkiye Ülke Müdürü Umur Can Yalçın, ‘Yeni Nesil İş Yaşamı’ başlıklı konuşmasıyla Dinamo Danışmanlık Kurucu Ortağı Evrim Kuran, ‘Dönüşen Dünyada İnsan Beyni’ başlıklı konuşmasıyla Sinir Bilimleri Uzmanı Dr. Kerem Dündar, ‘Türk Yıldızları’nda 10 Yıl’ başlıklı konuşmasıyla 2004-2014 Türk Yıldızları Akrobosi Timi Lideri ve Pilotu Evren Ayna beğeni toplayan paylaşımlarda bulundular.
Etkinlikte aynı zamanda ÇMD’nin bu yıl 3. kez düzenlediği Altın Kulaklık Ödülleri de sahiplerini buldu. ‘En Samimi Müşteri Deneyimi Hikayesi’ kategorisinde Vestel Çağrı Merkezi’nden Merve Gezenoğlu, ‘Bu İşi Seviyorum, Çünkü’ kategorisinde Assistt Çağrı Merkezi’nden Elif Şahan ve ‘En Etkili Sosyal Sorumluluk Projesi’ kategorisinde ise DHL Express Çağrı Merkezi’nden Süleyman Mertcan Şemen ödüllerini ÇMD Başkanı Metin Tarakçı’dan aldı.