Bumads teknoloji guruları ve profesyonellerle buluştu

Güncelleme Tarihi:

Bumads teknoloji guruları ve profesyonellerle buluştu
Oluşturulma Tarihi: Ekim 05, 2011 12:27

Dijital yayıncılıkta lider Hurriyet.com.tr’nin yeni iş modeli Bumads, ICT Summit Eurasia Bilişim Zirvesi 2011 bünyesinde düzenlenen “Sınırları Kaldıran Sosyal Medya Konferansı”nda görücüye çıktı.

Haberin Devamı

Sosyal medyada ayaklarını yere sağlam basmak isteyen marka ve ürünlerin ihtiyaçlarına cevap vermeye hazırlanan dijital reklam sektörünün akıllı ve güvenilir platformu Bumads, teknoloji gurularının büyük beğenisini topladı.

Sektör profesyonelleri ve teknoloji uzmanlarının katılımıyla İstanbul Kongre Merkezi’nde gerçekleşen ICT Summit Eurasia Bilişim Zirvesi 2011’e katılan Hürriyet İnternet Grubu Başkan Yardımcısı Erhan Acar, “Sessizliğin sese dönüşmesi” olarak nitelediği sosyal medyanın önemine değindiği konuşmasında Hürriyet’in yeni girişimi Bumads’in, marka ve reklamverenlerin yeni sesi olacağına dikkat çekti.

BİRLİKTE YÜRÜYECEĞİMİZ YENİ BİR MECRA

Marka ve reklamverenlerin sosyal medyayı marka ve iletişim stratejilerinin bir parçası olarak görmeleri gerektiğinin altını çizen Erhan Acar, sosyal medya kullanımında rakamsal verilerdense nitelikli içeriği dikkate alan bir stratejinin önemini vurgulayarak konuşmasına şöyle devam etti: “Hurriyet Internet Grubu olarak sosyal medyayı yakından takip ediyoruz. Bir rakip olarak değil yeni iş modelleri geliştirmede ve yayıncılık alanında yeni bir dost ve birlikte yürüyeceğimiz yeni bir mecra olarak görüyoruz.”

BUMADS’E UZANAN YOLCULUK

Facebook ve Twitter kullanımının e-posta mesajlaşmalarındaki oranı aşağı çektiğini söyleyen Erhan Acar, Hürriyet.com.tr’nin Bumads’e uzanan yolculuğunu ise şöyle özetledi: “Bu iki mecranın yarattığı diğer bir sonuç ise gerçek blogculuk ve gerçek yayıncılığı ortaya çıkarması, yayıncılığın olması gerektiği seyirde ilerlemeye başlaması oldu. Biz de Hürriyet Internet Grubu olarak öncelikle, nitelikli içerik üreten blogları bir araya toplayarak seçkin web siteleri ve niş blogları bünyesinde barındıran blog ağımız “Bumerang”ı hayata geçirdik. Şimdi ise dijital reklam platformumuz Bumads sayesinde 11 bini aşkın blog ve bağımsız siteden oluşan yayıncı ağımız üzerinden marka ve reklamveren firmaların ihtiyacı olan seeding, viral yayılım ve WOM etkisini tetikleyeceğiz. Hürriyet Internet Grubu olarak amacımız inovatif platformlarla tüketicinin ihtiyaçlarına karşılık vermek”.

DÜNYANIN ASIL İHTİYACI NİTELİKLİ İÇERİK

Şirketlerin dinamikleşmesini ve sosyal medyanın kurumların tüm departmanlarına yayılmasını günümüz açısından önemli bir stratejik hamle olarak değerlendiren Acar, trendlerin sürekli değiştiğine vurgu yaparak asıl önemli olanın kaliteye odaklanmak, ürüne güvenmek ve profesyonellerle çalışmak olduğunu söyleyerek konuşmasını şöyle noktaladı: “Facebook ve Twitter birer iskelet, dünyanın içeriğe ihtiyacı var. Sürdürülebilir bir mecra olmak için nitelikli içerik şart, sosyal medya mecraları da geliştirdikleri yeni uygulamalar ile bunu başarmaya çalışıyor. Gelecek yıllarda Facebook ve Twitter ile nitelikli içerik yayıncılarının milyon dolarlık işbirliklerine tanıklık edeceğiz”.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!