Güncelleme Tarihi:
Oshineye, Google Plus'ın uzun soluklu bir proje olduğunun altını çizerken, bu servis ile Google'ın ilk hedefinin daha iyi bir web deneyimini kullanıcılara yaşatmak olduğunu söyledi.
100 MİLYON KULLANICISI VAR
Lansmanının yapıldığı günden bu yana Google Plus'ın 100 milyon kullanıcıya ulaştığını dile getiren Oshineye, 50 milyon kişinin aktif olarak bu servisi kullandığına ve bunun kendileri için bir dönüm noktası olduğuna dikkat çekti ve şu sözleri kaydetti: "Bu rakamlar bizim için son derece önemli; zira benzer platformların 3-4 yılda yapabildiğini çok daha kısa bir sürede yapabildik."
"SİTEDE GEÇİRİLEN SÜRE BİZİM İÇİN ÖNCELİKLİ DEĞİL"
"Google Plus'ta kullanıcılar sadece 2-3 dakika zaman harcıyor, buna ne diyorsunuz" sorumuza "Bizim için rakamlardan önce kullanıcılarımıza daha iyi bir web deneyimi yaşatmak istiyoruz" şeklinde cevap veren Oshineye, kullanıcıların sitede 3 dakikanın üzerinde sitede zaman harcadığını ve mobil cihazlardan da Google Plus'a erişildiğini ve geçirilen sürenin 1 saati bulduğunu belirtti.
"GERİ BİLDİRİMLER BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ"
Kullanıcılardan gelen geri bildirimler ile Google Plus'ı geliştirmeyi sürdüreceklerini dile getiren Oshineye, kullanıcılardan gelen olumlu ya da olumsuz her görüşü dikkate aldıklarını ve bu doğrultuda haftada ortalama 3 yeni özelliği siteye eklediklerini kaydetti.
BUGÜNE KADAR GOOGLE+ İLE 3.4 MİLYAR FOTOĞRAF PAYLAŞILDI
Google Plus lansmanından bu yana toplamda 200 özellik geliştirdiklerini dile getiren Oshineye, 1 milyonun üzerinde Google+ sayfası oluşturulduğunun ve 3.4 milyar fotoğrafın yine bu site üzerinden paylaşıldığının altını çizdi.
Hangout özelliği sayesinde bazı mesleklerin iş yapış şekillerinde de zaman içinde değişimler olduğunu kaydeden Oshineye, kullanıcıların internet üzerinden toplantı yapabildiklerini ve bu servise son olarak dosya paylaşımı özelliğini de eklediklerini belirtti.
seozturk@hurriyet.com.tr