Güncelleme Tarihi:
Boyner Grup açıklamasına göre, Boğaziçi Üniversitesi ile Boyner Grup iş birliğiyle geliştirilen ve Boyner Grup'un "all-line" mağazacılık konseptinin entegre edildiği Dijital Pazarlama dersi tamamlandı.
Üniversite-özel sektör iş birliği anlayışıyla gerçekleştirilen derste, Boyner Grup yöneticileri tarafından Beymen, Boyner, Morhipo ve Hopi'nin dijital pazarlama stratejileri ile ilgili sunumlar yapıldı. Boyner Grup şirketlerinden toplam 7 yönetici, dönem boyunca yaptıkları sunum ve toplantılarla 10 farklı grupta 40 Boğaziçi Üniversitesi öğrencisinin projelerini hazırlamasına destek oldu. Öğrenciler, sektörün gerçek zorluk ve örneklerinden hareketle dijital pazarlama projeleri üretti.
"Öğrencilere iş ve staj konusunda öncelik tanınacak"
Açıklamada görüşlerine yer verilen Boyner Grup İnsan Kaynakları, Kurumsal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlikten Sorumlu Başkan Yardımcısı İdil Türkmenoğlu, Boğaziçi Üniversitesi ile yaptıkları bu iş birliği sayesinde özellikle dijital projelere ilgi duyan gençlerle tanışmaktan, onların yenilikçi fikirleriyle Boyner Grup içindeki öncü projeleri tazelemekten büyük mutluluk duyduklarını dile getirdi. Türkmenoğlu, şunları kaydetti:
"Değişen müşteri ihtiyaçları ve gelişen teknoloji ile perakende en yenilikçi ve hızlı sektörlerden biri haline geldi, yepyeni görevler türedi. Hem e-ticaret hem de 'all-line' perakende ve mağazacılık genç profesyonellerin tercih ve beklentilerine çok uygun çalışma koşulları taşıması ve dinamik olması sebebiyle ilgi çekici bir kariyer imkanı sunuyor. Perakende, hızlı yükselme ve yüksek kazanç fırsatları, inisiyatif alabilme, çok yönlü çalışma, işin hızı ve hemen sonuç alabilme, networking fırsatları, sosyal ortamlar ve esnek çalışma gibi imkanlar nedeniyle cazip.
İş birliğimiz, perakende sektörüne ilgi duyan 4. sınıf öğrencileri için yeni bir bakış açısı sunuyor. Öğrencilerin sektörü tanımalarını ve isterlerse staj yapmalarını sağlıyoruz. Dijital Pazarlama dersinde tanıştığımız öğrencilere iş ve staj imkanı konusunda öncelik tanınacak. Boğaziçi Üniversitesi öğrencileri, yaratıcılıkları, cesaretleri ve ezber bozan yaklaşımlarıyla yine fark yarattı. İş birliklerimiz önümüzdeki yıllarda da devam edecek."
Boğaziçi Üniversitesi İİBF Dekanı Prof. Dr. Ayşegül Toker de öğrencilerinin mezun olduktan sonra çok farklı sektörlerde çalışma imkanı bulduklarını belirterek, özellikle e-ticaret alanında Türkiye'de perakende sektörünün gelişime çok açık olduğunu ve önemli bir potansiyeli bulunduğunu ifade etti. Toker, şu açıklamalarda bulundu:
"İnternet, mobil ve mağaza entegrasyonunu sağlayan projeleri Türkiye'nin önde gelen gruplarından dinlemek, öğrencilerimiz için teori ve pratiği birleştiren önemli bir çalışma. Dijital Pazarlama gibi bir derste teorinin verilmesinin yanı sıra uygulama aşamasında gerçek markalarla çalışılması da öğretici bir süreç sağlıyor. Boyner Grup'un farklı müşteri segmentlerine hitap eden lider markaları için öğrencilerimin geliştirdiği strateji ve yenilikçi yaklaşımlar beni gerçekten çok mutlu etti."