Güncelleme Tarihi:
Birçok marka sosyal medyada iletişim ve pazarlama faaliyetlerini gün geçtikçe arttırıyor. Ortaya çıkan yüksek bütçeler, beraberinde performans ve yatırım geri dönüşü üzerine ölçümleme gereksinimlerini getiriyor.
Her mecranın kendine özgü metrikler, verilerin sadece marka tarafından görüntülenebilmesi ve detaylı rakip analizinin zorluğu, sosyal medyanın ölçümlenmesini zorlaştıran etmenler.
Ücretsiz performans ölçümü
BoomSocial, bu zorlukların üstesinden gelmek için hazırlanmış bir analiz sistemi. Tamamen ücretsiz olan BoomSocial ile markaların Facebook, Twitter, Google+ ve Linkedin’deki hesaplarının performansını ölçmek mümkün.
Toplam 7.500’den fazla sosyal medya hesabının tüm verilerine ulaşılabilen uygulama sektörleri ve rakipleri inceleme imkanı sağlıyor, kullanıcıların takip etmek istedikleri hesapları eklemelerine de izin veriyor.
Detaylı Analizler
Programın yeni versiyonunda çok sayıda detaylı analiz yer alıyor.
Sistem ile markanın hayran ve takipçi sayısındaki değişimi uzun dönemli olarak gözleme, etkileşim oranlarını ve en çok etkileşim alan içerikleri belirleme, iletiler hakkında detaylı analizler yapma ve geliştirilmesi gereken alanları belirleme gibi özellikler var.
Tüm bu ölçümlemeleri yaparken markanın içinde bulunduğu sektörün ortalama rakamlarının ve rakiplerin durumunu da detaylı grafikler ile inceleyebilirsiniz.
BoomSocial’da ayrıca aylık kanal analizleri ve tüm ülkelerdeki sosyal medya kullanım oranlarına dair güncel veriler de yer alıyor.
Sektörel İstatistikler ve Karşılaştırma
Markalar 24 sektör ve 100’den fazla kategoride sınıflandırılıyor.
Sektörel karşılaştırma ve benzer sayfalarla performans kıyaslamasına olanak sağlıyor. Ayrıca 7 markanın birbiriyle detaylı bir şekilde karşılaştırılması da mümkün.