Güncelleme Tarihi:
Global olarak alanında öncü bir hizmet sağlayıcı olan Intelenet, çok kanallı müşteri deneyimi yönetimi, idari departmanlar, insan kaynakları, finans ve yönetim konularında faaliyet gösteriyor. Şirketin, başta İngilizce konuşulan ülkeler olmak üzere Hindistan ve Orta Doğu’da 110’dan fazla üst düzey müşterisi bulunuyor.
Öncelikli olarak bankacılık, finansal hizmetler ve sigortacılık sektörlerine hizmet sağlayan Intelenet, seyahat, taşımacılık, konaklama, e-ticaret, e-hizmetler ve sağlık sektörlerinde de çalışmalar yürütüyor.
Müşterilerinin gelirlerini artırmasına, operasyonel verimliliğini uygun bir düzeye getirmesine ve maliyetleri düşürmesine yardımcı olan Intelenet, entegre çözümleriyle son kullanıcı memnuniyetini de artırıyor.
Çözümler, aralarında üstün becerilere sahip 200’den fazla veri bilimci, iş ve süreç danışmanının da bulunduğu farklı alanlarda uzmanlığa sahip büyük bir danışman ekibi tarafından tasarlanıp geliştiriliyor.
Dijital entegrasyon, robotik süreç otomasyonu (RPA) teknolojisini temel alıyor. 2000 yılında kurulan ve merkezi Mumbai’de (Hindistan) yer alan Intelenet, 2018’de Hindistan’da düzenlenen ET Now İK Yetenek Yönetimi ve Liderlik Ödülleri kapsamında “Yılın CEO’su” seçilen Bhupender Singh (IIM ve IIT mezunu) tarafından yönetiliyor.
Intelenet büyüme momentumunu olumlu yönde koruyor. 31 Mart 2018’de sona eren mali yılda şirket, bir yıl öncesine göre %10 artış sağlayarak 449 milyon ABD doları gelir ve 83 milyon ABD doları FVAÖK açıkladı. 2018’de gelirinin %18,5’i kadar FVAÖK elde eden şirket için geçtiğimiz yıl bu oran %17,4’tü. 2019 mali yılı için şirket gelirlerinin en az %10 daha artacağını ve kâr oranın yükseleceğini öngörüyor.