Güncelleme Tarihi:
2007 yılında Apple’ın mobil iletişimde çığır açtığı dönemden bu yana kimsenin gerçek anlamda yeni bir çağ başlatacak bir şey yapmadığını söyleyen Türkiye & Güney Doğu Avrupa Bölgesi’nden Sorumlu BlackBerry Genel Müdürü Alberto Acito, “Ancak bu süre zarfında tüketici talepleri değişti. Kullanıcılar aynı anda çok sayıda bilgiye erişmek istiyor. Artık akıllı telefonu olan herkes içerik bombardımanına mağruz kalıyor. Ancak bu içerik belirli bir düzende kontrol edilemiyor. Mobil iletişimdeki değişim sürecini yönetecek ve yeni dönemin başlangıcına işaret eden bir platform geliştirdik. Önümüzdeki 10 yıla yön vereceğiz” dedi.
ODAĞIMIZ TÜRKİYE
Çatı şirketi RIM’in adını BlackBerry olarak değiştiğini ve yeni işletim sistemiyle birlikte şirketin iş modelinin de baştan yaratıldığını söyleyen Alberto Acito, yeni dönemde Türkiye’nin odaklarındaki ülkelerden biri olduğunu ifade etti. Acito şunları söyledi: “Türkiye inovasyonun inanılmaz hızla yükseldiği bir ülke. Operatörler de 10 yıllık yol haritamıza uygun şekilde yatırım yapıyor. Türkiye’de mobil penetrasyonun ve hızlı mobil internetin geldiği nokta ortada. Bu nedenle Türkiye’ye yatırım yapmaya devam edeceğiz. BlackBerry olarak sadece Türkiye gibi ülkelerle ileri sıçramayı gerçekleştirebiliriz.”
ASIL HİKÂYE YENİ BAŞLIYOR
BlackBerry Avrupa için, Türkiye’nin ilk 5 ülke arasında yer aldığına dikkat çeken Alberto Acito, konuşmasını şöyle sürdürdü: “Türkiye mobiliteyi seven, inovatif bir ülke. Yeni platformumuzun çekirdeğini oluşturan bu iki elementin Türkiye’yi ön plana çıkaran özellikler olması bizim pazara neden odaklandığımızın en önemli göstergesi. Bunların dışında sadece rekabette yer almaya çalışan bir şirket olma gibi bir amacımız yok. Kısa sürede büyüme gibi bir hedefimiz de yok. Hedefimiz aradaki farkı kapatıp rakiplerin yetişmek için uzun yıllar çabalayacağı büyük bir fark atmak.”