Güncelleme Tarihi:
2012 yılında yapılan bir önceki Autoshow Fuarı’ndaki standı ile ODD Satış ve İletişim Ödülleri tarafından “en iyi stand” ödülünü alan KIA, 2015 yılında yine iddialı bir stand uygulaması ile fuarda yerini aldı. KIA, standında binek modelleri Picanto, Rio, cee’d, sportif görünümlü cee’d GT-Line ile yenilenen cee’d’in yanı sıra, SUV modelleri Soul, Sportage ve Sorento olmak üzere toplamda 15 araç sergiledi.
“Drive to Adventure” adlı uygulamada, araç sergileme alanında konumlandırılan Sorento araca binen ziyaretçiler Oculus gözlük ile birlikte aracı gerçekten dijital ortamda kullanıyor hissi yaşadı. Aracın sarsılmasından, direksiyon ve vitese müdahale gibi birçok manuel detaylar ile birlikte, kullanıcı aracı sanal ortamda test etti. Yine kullanıcının gördüğü açıyı ve dışarıdan görünümü yansıtmak için aracın üzerine 2 Led ekran kullanıldı. KIA’nın Autoshow Fuarı için davet ettiği dünyaca ünlü konuğu manken Erin Heatherton da, “Drive to Adventure” uygulamasını deneyimleyenler arasında yerini aldı.
“Hologram Box”, KIA’nın bir başka uygulaması... Sorento aracın önüne konumlandırılan bir kutu içerisinde hologram olarak araç 360 derece görüntülenebiliyor. Hologram üzerindeki sensor sayesinde el hareketleri yaparak, araç ile etkileşim mümkün. Aracın çeşitli özellikleri bu dijital platformda tanıtılıyor.