Güncelleme Tarihi:
Sigorta Cini projesine başlarken en iyi teknolojilerle yola çıkmak istediklerini ifade eden Sigorta Cini Operasyon ve IT Grup Müdürü Sarp Sencer Saygıver, “Kullanacağımız verimlilik çözümlerinin mağazalarımız ve genel müdürlüğümüz arasındaki iletişimi en hızlı ve güvenilir şekilde sağlaması önceliklerimiz arasındaydı. Ayrıca büyük bir finans kuruluşuna bağlı olmamız nedeniyle, kullanacağımız bulut hizmetlerinde uyumluluk bizim için önemli bir kriterdi. Yaptığımız değerlendirmelerde bize en uygun çözümün Office 365 olacağına karar verdik. KoçSistem sayesinde kurulum birkaç günde tamamlandı ve sistemi kullanmaya başladık. Böylece birçok sunucu satın alarak bunların kurulumu, bakımı ve lisans yönetimiyle uğraşmak yerine, ihtiyacımız olduğunda ihtiyacımız kadar kullanıcıyı destekleyebilen bir çözüme kavuşmuş olduk” dedi.
Sigorta Cini Bilgi Teknolojileri Müdürü Çağlayan Gürsoy da şunları söyledi:
“Office 365 sayesinde e-posta ve dosyalarımıza Outlook ve OneDrive ile kolayca ulaşabiliyor, erişim yetkilerini dilediğimiz şekilde ayarlayabiliyoruz. Kullanıcı başına sunulan 50 GB e-posta ve 1 TB disk alanı işimizi çok kolaylaştırdı. Ayrıca MS Office lisansları ürünün kullanıcı başına 5 cihaza kadar yüklenmesine ve kullanılmasına izin veriyor. Böylece çalışanlarımız lisanslarını kendi kişisel cihazlarında ve tabletlerinde de kullanabiliyorlar.”
Gürsoy, “Lync ile uzak bayilerimize eğitim verebiliyor, Yammer ile çalışanlarımıza kurumsal sosyal ağ ortamı sunabiliyoruz. Bu yıl içinde SharePoint ile şirket içi bir intranet kurulumu ve Microsoft Dynamics CRM Online entegrasyonunu da planlarımız arasına aldık” diye konuştu.
Microsoft Türkiye Çözüm Satış Yöneticisi Oğuz Ozan, "Türkiye’de Türkçe içerik ve destek hizmetleriyle sunduğumuz Microsoft bulut hizmetleri 5,2 milyon kullanıcıya ulaştı." dedi ve Sigorta Cini ile gerçekleştirilen projeden memnuniyet duyduklarını söyledi.