Güncelleme Tarihi:
Toplantının açılış konuşmasını yapan Bilkom Bilişim Hizmetleri A.Ş.'nin Genel Müdürü Cömert Varlık, Apple ve diğer önemli markalardan sonra şimdi de Adobe'un Türkiye distribütörü olduklarını ve tasarım sektörü ve ilgili alanlarda tüketicilerin ihtiyaçlarına beraber çözüm arayacaklarını dile getirdi.
Adobe'un EEMEA Direktörü Peter Schmidt ise Türkiye'de Adobe olarak varlıklarını güçlendirmek istediklerini ve Türkiye'nin genç potansiyeline güvendiklerini ifade etti. Yaklaşık 10 yıldır Türkiye'de başka bir distribütör kanalıyla bulunduklarını belirten Schmidt, Bilkom ile birlikte eğitim ve perakende sektöründe kullanıcılarına daha kolay bir şekilde ulaşabileceklerine dikkat çekti.
TÜRKİYE'DE KORSAN YAZILIMIN MALİYETİ 415 MİLYON DOLAR
Konuşmasında korsan yazılım kullanımına da değinen Schmidt, yazılım alanında korsan kullanımının Türkiye'ye 415 milyon dolar maliyeti olduğuna dikkat çekerken, korsan kullanım oranını azaltmak için gerekli desteğin kendilerine verilmesini istedi.
KORSAN KULLANIMINI BİZ POTANSİYEL OLARAK GÖRÜYORUZ
Korsan yazılım kullanımının Türkiye'de oldukça yaygın olduğunu belirten Schmidt, ilginç bir noktayı işaret etti: Korsan kullanımının Türkiye'de bu denli fazla olmasının iyi değerlendirilmesi gerektiğini düşünen Schmidt, gerekli adımların atılması durumunda korsan kullanım oranını azaltarak bu büyük kitleyi kazanabileceklerini vurguladı.
Toplantının sonunda Adobe ürünlerinde müşterileri için özel kampanyaları olduğunu da değinen Bilkom Genel Müdürü Varlık, bazı Adobe ürünlerini satın alan kullanıcıları güzel hediyelerin beklediğini sözlerine ekledi.