Güncelleme Tarihi:
Son verilere göre 2015’in 3’üncü çeyreği itibariyle Türkiye’de her ay 34 milyonun üzerinde ve her gün 23 milyondan fazla insan Facebook’u mobil cihazları üzerinden ziyaret ediyor.
Facebook’un Türkiye’deki popülerliğinin altını çizen ve ülkemizdeki kullanıcılar tarafından oluşturulan orijinal ve yaratıcı içeriklerin günden güne arttığını belirten Facebook Türkiye Ülke Direktörü Derya Matraş ve Facebook ekibi, yerel ve uluslararası markaları ‘Video Unplugged’ başlıklı bir etkinlikte ağırladı. Matraş, “Mobil, Türkiye’deki Facebook kullanıcılarının birincil tercihi olarak büyümeye devam ediyor ve mobilin bu önlenemez yükselişini, görsel iletişime kayış trendi izliyor.
Gündelik yaşantımızda koşuşturma içerisindeyken bile “an”ları paylaşabilmek ve bunu yaratıcı bir biçimde yapabilmek, online bağlantılara ve sohbetlere ilham veriyor. Türkiye’deki insanlar ve pazarlamacılar yeni trendleri ve içerik formatlarını hızlı bir şekilde benimseyerek Facebook’u yeni şeyler keşfetmek için kullanıyor ve video da onlara, yepyeni bir iletişim ve bağlantı dünyasının kapılarını aralıyor. Türkiye’deki içerik oluşturucuların, girişimcilerin ve yerleşik markaların çoğunluğunun yaratıcı hikâyeleri özellikle video üzerinden anlatmak için Facebook’u tercih ettiklerini ve bu sayede dünyanın geri kalanına da örnek olduklarını görmek gerçekten çok ilham verici” dedi.
KÜRESEL FACEBOOK KULLANIM İSTATİSTİKLERİ:
TÜRKİYE’DE FACEBOOK KULLANIM İSTATİSTİKLERİ: