Güncelleme Tarihi:
Sky News'in haberine göre Brown, hem Formula 1'in yeni sahibi Liberty Media hem de McLaren takımından teklifler almıştı ve Amerikalı patron, McLaren'dan gelen teklifi kabul etti.
McLaren Grubu'nun ticari ve stratejik operasyonlarındaki yeniden yapılanması kapsamında Brown'la anlaşmaya varıldığı duyuruldu.
McLaren, geçtiğimiz hafta yaptığı duyuruda 69 yaşındaki Ron Dennis'in grup CEO'luğundan ayrıldığını açıklamış ve yerine geçmesi için birisini aradıklarını kabul etmişlerdi.
Brown direkt olarak Dennis'in yerine getirilmedi. Brown, Jonathan Neale ile birlikte yeni ve daha güçlü olması planlanan organizasyon içerisinde doğrudan McLaren Teknoloji Grubu Yönetim Komitesi'ne rapor verecek.
Bu süreçte yeni CEO'yu belirleme çalışmaları devam edecek.
Dünyanın en büyük motor sporları pazarlama firması olan Just Marketing International'ın kurucusu olan Brown, aynı zamanda Motorsport.com'un yetkisi olmayan (harici) yöneticilerinden birisi.
Brown, bir kaç ay önce JMI'yi satın alan CSM Sport & Entertainment'ın grup CEO'luğundan ayrılmıştı.
Brown "McLaren Technology Group'a katılmaktan büyük gurur duyuyorum. Grubun bugüne kadar başardıklarına sonsuz saygı duyuyor ve takdir ediyorum. Bu gelişim sürecinde sıradaki adıma katkıda bulunmak için sabırsızlanıyorum."
"Yıllardır McLaren ile çok yakından çalışıyorum. Tüm çalışma gücünün yeteneğinden ve tutkusundan etkileniyorum. Mevcut yapının gücüne katkıda bulunmak ve gelecekte daha fazla başarıyı kazanacak sistemi inşaa etmek için çok sabırsızlanıyorum."
"Artık dünyanın en büyük motor sporları pazarlama ajansı Just Marketing International'ın kurucusu olarak, McLaren ile sık sık yakından çalıştım. Bu şirketle bazı mükemmel ilişkilerimiz oldu. Birlikte bazı Johnnie Walker, GSK Hilton, Lenovo, Chandon ve NTT gibi büyük sponsorluk anlaşmaları yaptık." dedi.