Güncelleme Tarihi:
‘Sporun Yıldızları Bu Zirvede Parlıyor’ sloganıyla, marka ve spor olgusu konusunda farkındalık yaratılarak sporcular/kulüpler ve markaların ortaklıklarının ülkemizde sporun gelişiminde daha etkili olması noktasında fırsatların masaya yatırılacağı Spor İletişimi Zirvesi, 18-19 Aralık 2013 tarihlerinde Bağlarbaşı Kongre Merkezi’nde gerçekleştirilecek.
“Sporun Yıldızları” Bu Zirvede Buluşuyor
Spor İletişimi Enstitüsü tarafından ilki geçen yıl düzenlenen Spor İletişimi Zirvesi’ne (SİZ), İstanbul Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü İbrahim İlhami Koç, Bisiklet Federasyonu Başkanı Emin Müftüoğlu, Spor A.Ş. Genel Müdürü Alpaslan Baki Ertekin, TÜMSİAD Başkanı Hasan Sert, TSYD Başkanı Naci Arkan gibi isimlerin yanı sıra spor medyasının tanıdık simaları Mert Aydın, Okay Karacan, Simge Fıstıkoğlu, Ersin Düzen, Mehmet Sevinç, Ece Vahapoğlu, Kaya Çilingiroğlu, Murat Ağca ve Banu Yelkovan’ın da aralarında bulunduğu isimler katılacak.
Sporda Marka İmaj Haklarının Sosyal Medyada Korunması
İletişim sponsorluğunu Manifesto’nun üstlendiği zirve’nin ilk gününde, spor-marka ve iletişim konuları değerlendirilecek. “Sporla Yıldızlaşmak İsteyen Markalar” başlığı altında gerçekleştirilecek oturumun moderatörlüğünü Manifesto CEO’su Selin Bozkurt üstlenecek. Temeli 1912’ye dayanan bir Türk şirketi olan Deriş Patent ve Marka Acentalığı’nın “Sporda Marka İmaj Haklarının Sosyal Medyada Korunması” başlıklı sunumda Avukat Okan Çan, imaj hakkının nerelerde ve nasıl devreye girdiğini ve sporcuların iyi sporcu olmasının yanı sıra popüler olmasının da kulüpler için taşıdığı önem hakkında konuşacak.
SİZ 2013’te Yıldızlar Parlıyor
Yıldızların parlayacağı Spor İletişimi Zirvesi 2013, tüm katılımcılara sağlayacağı faydalarla dikkat çekiyor. Spor iletişimi, spora yatırım yapan markaların, kurumların, kulüplerin, federasyonların, turnuvaların, sporcuların iletişim süreçlerinin yönetimi olarak tanımlanıyor. SİZ 2013'te yaratılacak fayda 2014 ve sonraki yıllar içinde önem taşıyor.
Sporcular, marka danışmanları, akademisyenler ve iletişimcilerin bir araya gelerek kurdukları bir platform olan Spor İletişim Enstitüsü’nün iş modeli, disiplinler arası düşüncenin özellikle iletişim, ekonomi ve sosyal hayatın kesişim noktalarına konumlanmış olan spor sektöründe hizmet kalitesini ve paydaş yaratıcılığını artıracağı üzerine dayanıyor.