Güncelleme Tarihi:
Webber, bu sezon Macaristan GP'si antrenmanlarında DRS'yi erken aktive ettiği için kaza yapmış ve Red Bull'unun ön kanadına hasar vermişti. Ardından Bruno Senna da Suzuka'da benzer bir olay yaşamıştı. Sezon içinde kanadı erken açma nedeniyle sorunlar yaşayan başka pilotlar da olduğu biliniyor.
trf1.net'in haberine göre; Webber bu konuda, "Aslında kış aylarında pilotların görmek istedikleri konusunda yapılabilecek değişiklikleri konuşacak çok zaman var. Şu anda, yarış içerisinde DRS'yi sadece belirli noktalarda kullanabiliyoruz. Bu da sadece eğer önündeki araca bir saniye yakındaysan işe yarıyor. Ama antrenmanlarda ya da sıralamalarda istediğiniz noktada kullanabiliyorsunuz. Bu durum sezon içinde bazı olaylara neden oldu çünkü pilotlar DRS kullanımı konusunda sınırları zorlamaya çalışıyor. Renault'dan Bruno Senna Suzuka'da kaza yaşadı. Ben Macaristan'da cuma günü başka bir kaza yaşadım. Takım arkadaşım Sebastian Vettel'in bir antrenman seansında kaza yaşamasının nedeni de buydu. Pilotlar yarış dışında DRS kullanımının kısıtlanması konusunda neredeyse hem fikirler. Bir DRS noktası ve belki birkaç düzlükte olabilir. Kullanabileceğiniz noktalara sınırlama gelirse böylece onu viraj çıkışında erken açmaktan kurtulursunuz. Ama genel olarak DRS kendisinden bekleneni verme konusunda gerçekten çok başarılı bir aygıt oldu." dedi.