Oluşturulma Tarihi: Nisan 15, 2008 00:00
AVRUPA’nın en büyük basketbol organizasyonlarından birisi olan ULEB Kupası’nda Final 8’in resmi global sponsorları arasında yer alan Ülker’in Kurumsal İletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker, "Sponsorluğu uluslararası düzeye taşıdık, bu markalarımıza da olumlu etki yaptı. Cola Turka markası en çok hatırlanan kola markaları sıralamasında 2. sırayı aldı" dedi.
ÖNEMLİ ADIM ATTIK: Ülker’in, ULEB Kupası Final 8’de UNICEF, Nike ve Eurosport 2 ile aynı sponsorluk statüsüne sahip olduğunu ifade eden Şeker, "33 yıldır olduğu gibi bundan sonra da Ülker’in ve Türkiye’nin basketboldaki duruşunu güçlendirmeye devam edeceğiz. ULEB Kupası Final 8’i desteklemek, basketbolu kitlelere ulaştırma amacımız yolunda bizim için önemli bir adım oldu. Futbol ve basketbol başta olmak üzere değişik branşlarda Türk sporuna yılda 38 milyon dolarlık destek sağladık" diye konuştu.
YATIRIM YAPTIK SEKTÖR CANLANDI: Yaptığı yatırımların yanı sıra spora ilişkin sosyal sorumluluk projelerinin de katkısıyla Türk basketboluna önemli katkılar sağladıklarını söyleyen Şeker, Sektörde yatırımın Ülker’le candandığını vurgulayarak şöyle konuştu: "Örneğin
Beşiktaş ve
Galatasaray takımları ULEB’te Türkiye’yi başarıyla temsil ederek yarıştı. Beko 10 milyon dolar ödeyerek Türkiye Basketbol liginin 4 yıl süre ile isim sponsoru oldu. NTV Türkiye Basketbol liginin yayın haklarını 3 yıl süre ile satın aldı. Euroleague Türkiye yayın hakları bir önceki sezona göre 2 kat değer kazandı ve maç yayınları iki farklı yayıncı kuruluş tarafından satın alındı. 2006/2007 Play-off final maçlarını ortalama 10.000 seyirci takip etti. Efes Pilsen, Telekom, Pınar KSK, Banvit gibi takımlar bir önceki sezona göre artan rekabeti karşılayabilmek için yatırımlarını yükseltti."