Güncelleme Tarihi:
CC Media House ve JTG işbirliği ile gerçekleştirilecek ve Türkiye’nin en büyük online show’u olma özelliğini taşıyacak olan House of Gamers’ın 30 günde Twitch ve Youtube üzerinden 5 milyon tekil erişime, 30 milyonun üzerinde total görüntülenmeye ulaşması hedefleniyor.
Türkiye ve MENA bölgesinde faaliyet gösteren, influencer marketing ve video içerik alanında uzmanlaşan yeni medya firması CC Media House, önceliği espor ve gaming alanı olmak üzere orijinal video içerikprojeleri üreten Jointhe Game (JTG) ile işbirliği içerisinde Türkiye’de şimdiye kadar gerçekleştirilen en farklı ve en büyük prodüksiyonlu online show platformu olan House of Gamers’a imza atıyor.
House of Gamers’daTürkiye’nin popüler oyun yayıncıları ve influencerları içerisinde yer alan Ferit “Wtcnn” Karakaya, Levent“Levo” Balım, Ecesu “Yenge” Özevin, Figen “Fionamed” Örtün, izleyicilerin Onedio videolarından tanıdığı Furkan “Furkanito” İnanır, İpek İnan ve Berkan Cen“ThetaBetaPlays” bir ay boyunca bir malikanede kalarak büyük ödülü kazanmak için birbirleriyle yarışacaklar.
Yeni bir format farklı bir soluk
House of Gamers, ana mecraları Twitch ve YouTube olmak üzere, tüm sosyal medya mecralarında JTG TV isimli kanal üzerinden takip edilebilecek. Seyir zevki yüksek, rekabet dolu bu formatla TV program kalitesinde yayınlar yapacak House of Gamers, oyun ve Espor alanına yeni bir soluk getirmeyi hedefliyor. Bilgisayar oyunlarının yanı sıra bilgi, sözel, yetenek, fiziksel aktivite oyunları ile birbirlerine karşı yarışacak yarışmacılar hediye ve haftalık puanlar için mücadele edecekler. House of Gamers’ıher hafta ziyaret edecek ünlü isimler yarışmacılara beklemedikleri sürprizler yapacaklar. Ev içerisinde online yarışmalar, etkinlikler, halk oylaması gibi görevlerle puan toplayan yarışmacılar birbirlerine de puan verecek ve sürpriz ödüllerin ve finalde büyük ödülün sahibi olacak.
Ünlü isimlerin sürpriz ziyaretleri
Türkiye’nin önde gelen oyun influencerlar’ının eğlenceli yayınlarının yanı sırabüyük kapışmaların da yaşanacağı bir format olan House of Gamers,JTG TV kanalından Twitch’te canlı, Youtube ve diğer mecralarda da video on demand şeklinde izlenecek.Twitch üzerinden her gün 8 saat kesintisiz canlı yayın yapacak olan influencerlar’ın anlık 50 bin izleyiciye kadar erişim oranlarına ulaşmaları bekleniyor. Günlük ortalama 250 bin izleyiciye ulaşması düşünülen canlı yayın kapsamında toplamda 3 milyon beşyüz bin tekil kişiye ulaşılması, Youtube üzerinden ise 30 milyonun üzerinde total görüntülenme, 5 milyontekil erişim hedefleniyor.