Güncelleme Tarihi:
Uzak Doğu’nun en önemli oyun fuarlarından G-Star’da boy gösteren ZULA, Türk yapımı bir oyun olarak büyük ilgi gördü.
Oyunu geliştiren Ingame Group, Güney Doğu Asya pazarının en önemli yayıncılarıyla ZULA’nın yayınlanması için anlaşmaya vardı. Türkiye’de üretilen ilk ve tek yerli MMOFPS (Massive Multiplayer Online First Person Shooter) oyun olan ZULA, Uzak Doğu’nun en önemli oyun fuarlarından G-Star Uluslararası Oyun Fuarı’na katıldı. 16-17 Kasım tarihleri arasında Güney Kore'nin Busan şehrinde düzenlenen fuara tüm dünyadan oyun geliştiriciler katılırken Türkiye’yi temsil eden ZULA ilgi odağı oldu.
Oyun sektörünün sektörün kalbinin attığı G-Star Uluslararası Oyun Fuarı, 250 binden fazla ziyaretçiyi ağırlarken, 35 farklı ülkeden 600’e yakın oyun geliştirici firma fuara katılım gösterdi. ZULA’yı geliştiren Ingame Group, G-Star’a dördüncü kez katılırken iş ortaklarıyla ve Uzak Doğu’nun lider oyun firmaları ile bir araya gelme fırsatı buldu. Ingame Group, verimli görüşmeler yaptığı G-Star’da, Türkiye oyun sektörünün adını dünya çapında duyuracak anlaşmaya imza attı.
100 milyon oyuncuya erişim şansı
G-Star Uluslararası Oyun Fuarı hakkında değerlendirme yapan Ingame Group Kurucu Ortaklarından Tuncay Büyükoğlu, şunları söyledi: “Fuar bizim için oldukça verimli geçti. En gurur verici gelişme ise Güney Doğu Asya pazarının en önemli yayıncılarından biri ile ZULA'nın yayınlanmasına ilişkin anlaşmaya varmamız oldu. ZULA gibi MMOFPS tarzı oyunlar için çok önemli bir pazar olan Güney Doğu Asya pazarına güçlü bir giriş yaptık. Tayland, Malezya, Vietnam, Endonezya, Filipinler ve Singapur'un dahil olduğu pazar, 100 milyonun üzerinde online oyuncusu ve yaklaşık 1 milyar dolar oyun geliriyle yılda yüzde 10 büyüme potansiyeli taşıyor.” Tuncay Büyükoğlu, dünyanın 7 ayrı bölgesinde, yaklaşık 100 ülkede, 10 milyondan fazla oyuncu tarafından oynanan ZULA’nın anlaşma sayesinde milyonlarca yeni oyuncuya ulaşabileceğini sözlerine ekledi.