Güncelleme Tarihi:
Takım ve federasyonlar için fan token projesi geliştirdiklerini açıklayan şirket, son 1.5 yıllık dönemde Türkiye’den 13 farklı organizasyonla iş birliğine gittiklerini belirtti.
Türkiye’deki ilk fan token iş birliklerini, 2020 yılının son çeyreğinde Karşıyaka Spor Kulübü ile hayata geçirdiklerini ifade eden CEO Onur Altan Tan, “Karşıyaka’nın ardından, Türkiye Basketbol Federasyonu ile dünyada bir ilke imza attık ve milli takımlar düzeyindeki ilk fan token projesini hayata geçirdik. Bugün itibarıyla bu iki organizasyonun yanı sıra Türkiye’den Eskişehirsor, Ankaragücü, Denizlispor, Bursaspor, Kocaelispor, Fatih Karagümrük, Gençlerbirliği, Afjet Afyonspor, Bodrumpor, Adanaspor ve Türkiye Motosiklet Federasyonu ile fan token anlaşmalarımız bulunuyor” dedi.