Güncelleme Tarihi:
Renault'nun Viry-Chatillon'daki merkezinde, arızanın tam olarak sebebini tespit etmeye yönelik incelemeler sürerken, Fransız şirketinden Rob White, parçaların düşük devirde aşırı ısınmış olabileceğini söyledi.
White, düşük hızda geçilen virajların bulunduğu Valencia ve Monza'da aynı problemin yaşanmasının konuya açıklık getirebileceğini kaydetti.
turkiyef1.com'un haberine göre; ayrıca alternatör konusundaki ilk problemin, yine çok yavaş geçilen virajların olduğu Monako GP'de ortaya çıktığı belirtildi.
Renault'nun bu tespiti, gelecek yarış olan Singapur GP öncesinde problemin çözümüne yönelik aciliyeti de gündeme getirmiş oldu.
"Valencia'dan sora yaptığımız incelemeler, düşük RPM'de potansiyel bir aşırı ısınma problemini ortaya çıkardı" diyen White, daha önce revize ettikleri alternator stator ve rotorunun boyutunu biraz daha uzatabileceklerini ifade etti.