OluÅŸturulma Tarihi: Mart 17, 2004 00:00
BU yılki teması ‘‘Marka Güçtür’’ olan Anadolu'daki Avrupa toplantısında, Hürriyet Gazetesi Reklam Grup BaÅŸkanı AyÅŸe Sözeri Cemal ve DoÄŸan Gazetecilik Reklam Grup BaÅŸkanı Viki Habif de, Denizlili sanayicilere reklam yatırımlarının nasıl sonuçlar verdiÄŸini örneklerle anlattı. ‘‘Artık marka olmak için kendini anlatmak gerektiÄŸini, bunun için de reklamın zorunlu olduÄŸunu’’ dile getiren Cemal, şöyle konuÅŸtu: ‘‘Denizlili sanayiciler dünyanın en kaliteli ürünlerini üretebiliyor, en zor pazarlarına satabiliyor ama yeterince pazarlama yatırımı yapmadıkları için Türkiye'de bile tanınırlığı olan markaları yok. Ne yazık ki bazı bedeller ödeyerek markalaÅŸmanın önemini anlıyoruz. Fiziksel yatırımda çok atağız ama reklam ve markada yokuz. Genellikle 'iyi zamanlarda satışlarımız iyi, reklama ihtiyacımız yok, zor zamanlarda da reklama ayıracak hiç paramız yok' denildiÄŸi için böyle oluyor.’’Viki Habif de, Denizli Sanayi Odası BaÅŸkanı Abdülkadir Uslu'nun kurlar ve Çin için sözlerine atıfta bulunarak ‘‘Rekabet gücünümüzü sürekli reklam yatırımı yaparak artırabiliriz’’ dedi.Â
button