Güncelleme Tarihi:
Beşiktaş Kulübü, Uzak Doğu'ya açılıyor. Başkanlık koltuğunda beşinci yılını geride bırakan Fikret Orman, yönetimiyle birlikte Siyah-Beyazlı camiaya adeta çığır atlattı.
Vodafone Arena'yı Beşiktaş'a ve Türk futboluna kazandıran Başkan Fikret Orman ve ekibi, sponsorluk anlaşmalarıyla da kasasını doldurdu. Sponsorlardan 700 milyon TL'nin üzerinde para kazanan Beşiktaş yönetimi, Vodafone Arena'dan ise şu anda yıllık 145 milyon TL'ye yakın kâr elde ediyor. Ama Başkan Fikret Orman, bununla yetinmeye niyetli değil.
ENDONEZYA'DA DA MAÇ YAPILACAK
Beşiktaş'ı global bir şirket yapmayı hedefleyen Orman ve ekibi, Uzak Doğu'ya açılma kararı aldı. Siyah-Beyazlı takım, M.City, ManU, R.Madrid, Barcelona, Juventus, Borussia Dortmund, Bayern Münih, PSG gibi gelecek sezonun başında Çin'e uçacak.
Sezon başı kampının ardından Çin'de dünya devlerinin yer aldığı özel bir turnuvaya katılacak olan Beşiktaş, bu sayede adını Uzak Doğu'da duyuracak.
Çin dışında Endonezya'ya da gitmeyi hedefleyen Siyah-Beyazlı yönetim, kulübün mali yapısını daha da yukarıya çıkarmak istiyor.
ÜRÜN SATIŞLARIYLA SIÇRAMA OLUR
Siyah-Beyazlı kulübün taraftar kitlesini bu yolla yükseltmeyi planlayan Başkan Fikret Orman ve ekibi, ürün satışlarıyla da kasayı doldurmayı amaçlıyor.
Siyah-Beyazlı yöneticiler, "Türkiye'de sponsorluklar konusunda çok iyi bir noktaya geldik. Ama bundan sonra büyük sıçramalar olmaz. Tabii ki yine gelir artırırız. Ama bizim daha da yukarı çıkmamız gerekiyor. Bu yüzden Uzak Doğu'ya açılmamız lazım. Bu şekilde daha da büyüyeceğiz. Daha çok tanınmalıyız" dedi. (Akşam)