İspanyol basınında yer alan iddia gündeme bomba gibi düştü.

Güncelleme Tarihi:

İspanyol basınında yer alan iddia gündeme bomba gibi düştü.
Oluşturulma Tarihi: Mayıs 01, 2014 11:15

Barcelona'nın Brezilyalı yıldızı Dani Alves'in maçta muz yemesi bir reklamın parçası mıydı?

Haberin Devamı

Geçtiğimiz pazar günkü Villareal karşılaşmasında ırkçı saldırıya uğrayan Barcelona'nın yıldız futbolcusu Dani Alves, sahaya atılan muzu yemesi ırkçılık karşıtı kampanyaların başlangıç noktası olmuştu. Dünyanın birçok köşesinden binlerce sporcu, teknik direktör ve gazeteci çektikleri fotoğrafları sosyal medyadan ‘hepimiz maymunuz’ hashtag’iyle paylaştı.

İspanyol gazetesi AS’ın iddiasına göre, muz yiyerek fotoğraf paylaşma aslında bir reklam projesinin parçası. Mart ayının sonlarında Barcelona’nın Espanyol ile oynadığı karşılaşmada sözlü saldırıya uğrayan Dani Alves, vatandaşı Neymar ile ırkıçılık karşıtı bir kampanya başaltmak amacıyla bir PR şirketiyle anlaştı. Loducca isimli ajansla çalışma başlatan Brezilyalı yıldızlar, sosyal medya projesi için kamera karşısına geçip, muz yiyerek bilinçlendirme kampanyası başlatacaklardı. Brezilyalı yıldızın reklam kampanyaları için de çalışan Guga Ketzer gazeteye yaptığı açıklamada, eylemlerin sözlerden daha etkili olduğunu söyledi.

Ketzer sözlerine şöyle devam etti: ‘‘Planlanan proje kapsamında Neymar’ın muz yiyecekti; ancak Dani Alves’in maç içerisinde yaptığı hareket de aynı etkiyi yarattı. Biz de #somostodosmacacos (hepimizmaymunuz) hashtag ile bu kampanyaya destek verdik’’

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!