Güncelleme Tarihi:
Formula 1'deki ilk yarışına çıkan Perez, iyi bir performans ortaya koymuş ve 7. olarak puan almıştı.
Takım arkadaşı Japon Kobayashi de 8. olarak takıma puanlar kazandırmıştı.
Yarışın ardından komiserler, teknik kurallar 3.10.1 ve 3.10.2'yi ihlâl ettikleri gerekçesi ile her iki aracı da diskalifiye etti.
İhlâl, üst arka kanat elementinde yapıldı.
Madde 3.10.1: "Referans düzlemin 150-730 (aralığında) mm üzerinde olan arka tekerlek merkez hattının 150 mm'den fazla gerisinde kalan ve aracın merkez hattından 75-355 (aralığında) mm uzaklıktaki bütün karoser parçaları, aracın yanından bakıldığında, referans düzlemin 300-400 (aralığında) mm üzerinde ve arka tekerlek merkez hattının 150-350 (aralığında) mm gerisindeki bir alanda kalmalı. Aracın yan tarafından bakıldığında bu alanda, boylamasına herhangi bir bölüm birden fazla parçadan oluşamaz.
"Ayrıca harici hava akımı ile bağlantıda olan bu bölümün herhangi bir parçası, 100 mm.'den daha küçük konkav (iç bükey) radyal eğriliğe sahip olamaz."
"Bu bölüm belirlendiğinde "gurney" (uçak kanadının yan profilini düşünün) tipli yükseklik ayarlayıcı (trim tab), uç kenara bağlanabilir. Boylamasına ölçümler yapıldığında hiç bir trim tab ölçüsü, 20 mm.'yi geçemez"
“3.10.2 Madde 3.10.9'da tanımlanmışın haricinde, referans düzlemin 7300 mm'den fazla üzerinde ve aracın merkez hattından 355 mm'den daha az uzaklıktaki arka tekerlek merkez hattından 50 mm ötesindeki bir noktanın arkasındaki bütün karoser parçaları, aracın yan tarafından bakıldığında, arka tekerlek merkez hattı ve onun 350 mm arkasındaki bir nokta arasında bir alanda olmalı."