Güncelleme Tarihi:
TARİHİ REKOR
Kulüp tarihinde bugüne kadar ilk günde 15 bin satış hiç olmamıştı. Vitrindeki formaları bile alan taraftarlar tanesine 129 TL ödediler. Arkasına numara veya isim yazdıran sarı-lacivertli taraftarlar bir forma için 150 TL'yi gözden çıkardı. Fenerbahçeli taraftarlar göğsünde sponsor reklamı bulunmayan formalara ilk günde yaklaşık 2 milyon TL ödeyerek kulüplerine katkıda bulundular.
36 YIL SONRA BİR İLK
Sarı lacivertliler tam 36 yıl sonra ilk kez sponsorsuz göğüs reklamı olmadan forma çıkardı.
Fenerbahçe’nin yeni sezon forması bizzat Aziz Yıldırım tarafından tanıtılırken tam 36 yıl sonra ilk kez sarı lacivertli kulüp bir sezonu sponsorsuz olarak geçirecek.
FORMALARI CANER ERKİN, DEGO VE GÖKHAN GÖNÜL TANITMIŞTI
Formalar, adidas Türkiye'nin Fenerbahçe için özel olarak hazırladığı Caner Erkin, Diego Ribas ve Gökhan Gönül'ün yer aldığı bir kampanya ile tanıtıldı.
Fenerbahçe bu sezon da alışılagelmiş çubuklu formasıyla sahada olacak. Çubuklu forma, "efsane sensin" sloganıyla sarı-lacivertli taraftarlarla buluşurken beyaz renkteki deplasman forma tasarımının üzerinde ince lacivert çizgiler öne çıkıyor. Sarı-lacivertlilerin hem iç saha hem de dış saha alternatifi olarak kullanacağı üçüncü forma ise mavi renkte tasarlandı.