Güncelleme Tarihi:
Ligde iki maçını kazanıp sezona iyi bir başlangıç yapan Fenerbahçe'de 12. oyuncu olan taraftarın desteği fırtına gibi esti.
Şike soruşturmasının yaralarını kapamak isteyen Sarı lacivertliler, yüksek cirolu destek kampanyaları düzenleyerek, Fenerium, Fenercell, FenerBonus, Fenernet, Fenerkart gibi takıma gelir sağlayan organizasyonlara adeta akın etti. Kombineler ve localar tavan fiyatlarından tükenirken, sosyal medyada düzenlenen '1 milyon taraftar kart', '1 günde 1 milyon TL' gibi organizasyonlara Fener taraftarının yanı sıra Galatasaray ve Beşiktaşlılar'dan dahi destek geldi.
Ayrıca takımın sponsorları da en kötü senaryoda dahi desteğe devam sözü verdi. Şike soruşturmasının başlamasıyla Fenerium mağazaları adeta takımın darphanesine dönüştü. Mağazada satılan ürünler geçen yılın aynı dönemine göre 2.5 kat artış gösterdi. Formanın yanı sıra; yüzükten çakmağa, kol saatinden, traş bakım setine kadar onlarca çeşit üründe satış rekoru kırıldı. Bulundukları şehirlerde Fenerium olmayan taraftarlar ise internet üzerinden alışveriş yaptı.
Kulüp yetkililerine göre, Fenerium'un yıllık cirosu 110 milyon TL'yi aşacak. Şampiyonlar Ligi'nden kaybedilen 30 milyon euro da büyük oranda telafi edildi.
KOMBİNEDE REKOR KIRILDI
Fenerbahçe sezon başında 38 bin kombine bilet sattı. Basketbol ligi satışarı dahi yüzde 80 arttı. Ayrıca sezonu 120 bin euroyu bulan localar da üst fiyattan alıcı buldu.