Güncelleme Tarihi:
Organizasyonda ayrıca #OyundaKal hashtag’iyle düzenleyeceği Instagram yarışamasıyla 8-16 yaş aralığındaki çocuk ve gençlere Final Four takımlarının oyuncuları ile birlikte sahaya çıkma fırsatı sunuyor.
Turkish Airlines Euroleague’in ana sponsorlarından biri olan Doğuş Grubu ‘Doğuştan İyi Bir Gelecek’ vizyonuyla hayata geçirdiği, çocukları spora yönlendiren ve kötü alışkanlıklardan uzak tutmayı amaçlayan ‘Oyunda Kal’ platformuyla Turkish Airlines Euroleague Fan Zone’da çocuklar ve gençlerle bir araya gelecek.19-21 Mayıs tarihleri arasında Marmara Forum’da kurulacak Oyunda Kal Fan Zone alanında basketbol severleri eğlenceli aktivitelerle buluşturacak olan Doğuş Grubu, Final Four kapsamında eğlenceli bir sosyal medya kampanyasına da imza attı.
Her kahramanın bir hareketi vardır
‘Her Kahramanın Bir Hareketi Vardır’ isimli sosyal medya kampanyası kapsamında;8-16 yaş arasındaki çocuk ve gençler; #OyundaKal hashtag’iyle basketbol oynarken çekilmiş videolarını kendi Instagram hesaplarından paylaşacak. Yapılan değerlendirme sonucu videolar arasında en yaratıcı harekete sahip olan katılımcılar Final Four sırasında oyuncularla sahaya çıkma şansı yakalayacak. Ayrıca; seçilen videoların gösterimi de Final Four maçları sırasında yapılacak. Final Four heyecanı sırasında Marmara Forum’da bulunan Oyunda Kal Fan Zone alanına uğrayın, hazırlanan eğlenceli etkinlikler ve sürpriz hediyelerle heyecanınızı ikiye katlayın.