Güncelleme Tarihi:
Dünya genelinde 100’den fazla ülkede 11 dilde, 15 milyondan fazla oyuncu tarafından oynanan, yüzde yüz Türk yapımı Zula, Türkiye’nin Dünya çapındaki yıldızı Galatasaray ile espora yeni standartlar getirecek bir işbirliğine imza attı. Sporun ve esporun en iyilerini buluşturan bu işbirliğinin ilk aşamada iki yıl sürmesi planlanıyor.
Galatasaray, Zula iş birliği kapsamında, Galatasaray Espor Zula’nın en yetenekli esporcularından oluşan iddialı bir takım kuracak ve bu takım Zula Süper Lig’de yer alacak. Türkiye ve dünya oyun pazarında Zula Oyun içerisinde Galatasaray ürünleri satılırken, Galatasaray ve Zula ortak geliştirme projeleri de hayata geçirecek.
InGame Group Kurucu Ortağı Genco Alp “Dış pazarda Türkiye’nin önde gelen markaları ile ortak hareket etmek büyük önem taşıyor.”
Genco Alp, “Türkiye’nin dünya çapında en büyük markası olan Galatasaray ile eğlence dünyasında Türkiye ve yer aldığımız bölgenin en büyük markası olmayı hedefleyen InGame Group şirketlerinden Lokum Games’in Zula Oyunu işbirliği, esporun gelişmesine büyük katkı sağlarken aynı zamanda bu alanlarda yeni ufuklar açılmasının da öncülüğünü yapacak” dedi. Türkiye dışı pazarlarda, ülkemizin önde gelen markaları olarak ortak hareket etmenin önemine de dikkat çeken Alp, dünya çapında günden güne daha da çok ilgi gören esporun Türkiye markası Zula ile Galatasaray arasından gerçekleşen bu iş birliğinin Türkiye’nin yurt dışı tanıtımı için de büyük önem taşıdığını belirtti.
InGame Group olarak Türkiye’de esporun gelişmesi için bir yıl içinde yaklaşık 8 milyon TL yatırım yapacaklarını sözlerine ekleyen Alp, geliştirdikleri Espor Merkezi projesi ile dünya çapında Türk sporcular yetiştirmek için çalıştıklarını belirtti. 2018 Eylül ayında hayata geçirilmesi planlanan Espor Merkezinde uluslar arası espor turnuvaları gerçekleştirilecek, espor takımları kamp ve idman yapabilecek, esporcuların gelişimi için çeşitli dersler verilecek.
Galatasaray Espor'dan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Erol Özmandıracı “Esporda başarılı ve sürdürüleblir çalışmalar hedefliyoruz”
İmza töreninde “Galatasaray olarak bizler de bu alanda başarılı ve sürdürülebilir çalışmalara imza atmayı hedefliyoruz. Türkiye’nin kendi alanlarında, dünya çapında en değerli markaları olarak gerçekleştirdiğimiz bu iş birliğinin espor alanına büyük katkı sağlayacağına ve sektöre yeni standartlar getireceğine inanıyoruz” diyen Erol Özmandıracı, bugün 400 milyondan fazla kişiye ulaşan esporun popüleritesinin tüm dünyada hızla artacağını da belirtti.