Güncelleme Tarihi:
turkiyef1.com'un haberine göre, yarışa iki pitstop stratejisi ile başlayan Button, yüksek lastik aşınması nedeniyle üç pitstop stratejisine dönmüştü.
İlk pit stopunun ardından Brun Senna'nın arkasında kalan, son pit stopunda da Fernando Alonso'nun gerisinde kalıp iki pilotla mücadelesinde ciddi zaman kaybeden Button, yarış sonrası pit stratejilerini eleştirdi.
"Orada neler oldu gerçekten bilmiyorum. Esas can sıkıcı olan liderlerin ilk pit çıkışında ikinci virajda ve görüşüm içinde olmasıydı. Gerçekten oldukça yakındım."
"Sonra üç pit stop yapmaya karar verdik. Ancak ikisinde de pite erken gelmek beni trafiğin ortasına attı. Her seferinde 'neden trafiği ortasındayım' diye düşündüm çünkü normalde pit zamanını önünüzde temiz hava olacak şekilde ayarlarsınız. Bu yüzden trafiğin içinde benen daha yavaş arabalarla yarışmak zorunda kaldım. En iyi günüm olduğunu söyleyemem, hayal kırıklığı yaşıyorum."
Button ayrıca sol ön lastiğinin takılmasında sorun yaşamıştı. Sportif direktö Sam Michael, konuyu araştırdıklarını ancak sorunun ekipman kaynalı olduğunu düşünüdğünü söyledi.