Güncelleme Tarihi:
W03'ün Salı günü Barselona'da resmen tanıtılmasının ardından Brawn, gelişim -yani düzenli olarak podyum mücadelesinde yer almak- için ekibinin gereken her şeye sahip olduğunu söyledi.
Brawn: "İleri gitmemiz gerekiyor. Tekrarlanan 4'cülüklerden hiçbirimiz memnun olmayız. Hiçbirimiz bunun için burada değiliz. İlerlememiz gerekiyor ama sahip olduğumuz güçle, kaynakla ve takımla, bunu başarabilme yönünde adımlar attığımıza inanıyorum"
Brawn, takıma yeni katılan teknik personelin kendisine cesaret verdiğini ifade etti.
Brawn: "Benim için önemli olan, takımdaki güçlendirme. 12 ay öncesine göre mühendislikte çok daha derinlere indik; özellikle de Bob Bell, Geoff Willis ve Aldo Costa'nın katılmalarıyla. Harika, çok parlak mühendislik takımına sahiptik ama bu olgunluğu ve bu gücü eklemek, karşılaşılacak her türlü şeye karşı güçlü cevap verebilme adına bize güven verdi. Bu araçla nerede olacağımızı bilmiyorum ama yaptıklarımız bağlamında kendimi makul seviyede rahat hissediyorum. Nerede olursak olalım, geçmişe kıyasla çok daha güçlü olacağız. Podyumlar için kesinlikle hazırız. Dünya şampiyonluğunu kazanmamış her takım, nasıl gelişeceğine, daha iyi sonuçları nasıl alacağına bakmak zorundadır. Dünya şampiyonluğunu kazanmış olsanız bile buna bakmanız gerekiyor. Ve yarışlar kazanamıyor, şampiyon olamıyorsanız belki de daha da güçlü gelişimlere bakmanız gerekir. Ama kilit nokta, güçlü olma adına hali hazırda inşa ettiğiniz şeyleri de mahvetmemektir. İşte biz de buna odaklandık. Takımda harika insanlar var zaten ve Geoff, Aldo ve Bob'u da katarken kendimi rahat hissediyordum. Çünkü onların, hem mevcut yapıya uyacaklarını hem de bu yapıyı güçlendireceklerini bildiğim insanlar."
Brawn, takımın ilk Jerez testlerine katılmama kararını savundu.
Brawn: "Bizim için en azından (Jerez) oldukça önemliydi. Çünkü yeni araçla eskisi; yeni lastiklerle eski olanlar arasında bir bağ kurup durumu anlamak istedik. Eski aracın çok dayanıklı olması, sağlam bir 3 günlük test geçirmemizi sağladı. Neredeyse çoğu takımın 4 günde kat ettiği yolu 3 günde gittik. Bu da demek oluyor ki çok fazla yararlı lastik denemesi yaptık. Yani artık bunu aşıp yeni araçla yeni şeyler üzerine odaklanabiliriz."
W03'te de basamaklı burun yer alıyor ve Brawn, ekibinin geçen seneden dersler çıkardığını, W02'de uyguladıkları bazı radikal konseptlerde umulan başarıyı elde edemediklerini dile getirdi.
Brawn: "Farklı durun tasarımına rağmen F1 W03, mevcut kuralların zarif bir yorumlaması ve tasarım açısından önceki araca kıyasla ileri yönde net bir adım. Geçen sene çok cesur bir araç üretmiştik. Daha radikal olan parçalarının her zaman umduğumuz sonuçları vermese de kazandığımız tecrübe, 2012 aracının tasarımında paha biçilmezdi"