Böyle sponsorluk görülmedi

Güncelleme Tarihi:

Böyle sponsorluk görülmedi
Oluşturulma Tarihi: Nisan 12, 2016 14:53

Bundesliga’nın köklü kulüplerinden 1860 Münih, yeni sponsoruyla gündemde kalmaya devam ediyor.

Ligde zor günler geçiren ve küme düşmeme mücadelesi veren Münih temsilcisi, online randevu sitesi C Date ile yaptığı anlaşma sonrası panolarındaki reklamlarla dikkat çekiyor. Birbirinden farklı sloganlar ve saha dışındaki polis üniformalı kadınlarla sponsorluk konusunda ‘çığır’ açan ekibin son maçında taraftarlara bedava prezervatif dağıtıldı.
Böyle sponsorluk görülmedi
 "FUTBOL VE SEKSİN ÇOK ARTAK NOKTASI VAR"
C Date sözcüsü Tanja Ballabio yaptıkları anlaşmayla ilgili konuşurken, “futbol ve seksin ortak çok noktası var. Her ikisinde de sonuca gitmek için bir çaba veriliyor” ifadelerini kullandı. Sitenin anlaşma sonrası 800 bin aktif kullanıcıya ulaştığı belirtilirken, yapılan bir ankette kadınların en çok beraber olmak istediği futbolcunun Jan Mauersberger olduğu ortaya çıktı.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!