Güncelleme Tarihi:
Nef ile 3 yıllık sponsorluk anlaşması bulunan Barcelona’nın Ticari Direktörü Xavier Asensi, Türkiye pazarının önemine dikkat çekti. FC Barcelona yöneticisi, “Nef ile olan projelerimize çok önem veriyoruz. Türkiye bizim taraftar sayımızı artırmak açısından çok önemli bir yer. Sosyal medya, promosyon ve reklam konularında önemli işler yapacağız. Aynı zamanda Nef’in global bir marka olarak dünyaya açılmasında da FC Barcelona olarak yardımcı olacağız” açıklamasını yaptı.
Nef Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Selçuk Çelik ise “Barcelona ile yaptığımız işbirliği, Nef’in uluslararası markalaşma hedefinde çok önemli bir adım. Dünyanın dört bir yanında insanlar sporun etrafında birleşebiliyorlar. Barcelona ile ilişkilerimiz çok iyi. Birlikte çok önemli projelere imza atacağız” ifadesini kullandı.
Asensi aynı zamanda, FC Barcelona’nın resmi Twitter hesabının yurt dışında en fazla Türkiye’den takip edildiğinin bilgisini de aktardı.
Barcelona'nın 44 sponsoru var
FC Barcelona’nın 44 sponsoru bulunuyor. Kulübün yıllık sponsorluk geliri 300 milyon Euro’ya yakın. Tüm gelirin üçte birinin taraftarlardan geldiğini söyleyen FC Barcelona Ticari Direktörü, dünyada en fazla geliri olan kulüp olduklarını ifade etti.
Xavier Asensi, Katalan Bağımsızlık referandumuna şu şekilde değindi; “Biz demokrasinin yanındayız. İnsanların seçim hakkının yanındayız. FC Barcelona’nın ‘evet’ ya da ‘hayır’ gibi bir görüşü yok”.
Sponsorluk kapsamında Nef, FC Barcelona’nın isim ve logo kullanım hakkına sahip. Bunun yanı sıra, reklam ve tanıtım aktivitelerinde de FC Barcelona takımı, futbolcuları, futbolcuların dijital imzaları ve stadı Nou Camp’ın görsel kullanım hakları da bulunuyor. FC Barcelona, milyonlarca kişinin takip ettiği sosyal medya hesaplarından da Nef ile ilgili içerikler paylaşıyor.